ציוד שחובה לקנות לכלב קינג צארלס

כלב קינג צארלס

חווית הגידול של הכלב שלכם מושפעת גם מהציוד שעומד לרשותכם עבורו. כמו כן החיים שלו מושפעים מהציוד והאבזור והם בהחלט מכריעים לגבי איכות החיים שלו והתחושה שלו תחת חסותכם. מסיבות אלו חשוב לכם להצטייד בכל הפריטים והאביזרים שיוכלו לשפר את תנאי הגידול של הכלב ולספק לו חיים נעימים ושגרה מפנקת אצלכם בבית.

אז מה הכלב שלכם צריך?

מלונה – חשוב להתאים לכלב שאתם מגדלים מלונה בגודל מתאים. שימו לב שאם תבחרו לו מלונה גדולה מידי הוא לא ימצא במקום חמימות ותחושת ביתיות. וכמובן שמלונה קטנה מידי תהיה צפופה ולא נעימה לשהייה. כמו כן עליכם לבדוק את הסוגים השונים של המלונות ולהחליט מה מתאים לכם ולכלב – מלונת עץ או פלסטיק?

אוכל – כלב מגזע זה נוטה להשמנה. מסיבה זו עליכם להתאים לו את האוכל ולכוון את הכמות המדויקת אותה הוא צריך לקבל מידי יום. יש לבחור כמובן אוכל מסוג שמתאים לכלב מגזע זה.

משחקים – כלב קינג צ'ארלס אוהב לשחק ולהשתעשע בחברת ילדים ואנשים. חשוב לצייד אותו בצעצועים שונים שניתם לזרוק אותם ולנהל משחק משותף וחוויתי.

מוצרי הדברה – לא תרצו שהכלב שלכם יישא על גבו פרעושים ומזיקים למיניהם. כדי למנוע את הופעת המזיקים הללו עליכם להצטייד עם חומרי הדברה מתאימים. חומרי ההדברה משמשים בשגרה ויש לעשות בהם שימוש לפי ההנחיות. כמובן שבמקרה והכלב שלכם סובל מפרעושים יהיה עליכם לטפל בעניין בצורה יסודית.

מיטה ומזרן – הכלב שלכם צריך לישון בנוחות. ולכן עליכם להצטייד עם מיטה מתאימה ומזרן שיהיה לו נוח . בקשו לדעת איזה מזרון יתאים לכלב קינג צ'ארלס ויספק לו שעות של שינה נעימה ורציפה.

חטיפים ותוספי מזון – מלבד לאוכל שהוא מקבל באופן שגרתי יש צורך לספק לו גם חטיפים, הללו כמובן ייבחרו לפי הטעם של הכלב וההעדפות האישיות שלו ויעזרו לו למלא את היום ולגוון את החיים. כמו כן פעמים יומלץ על שימוש בתוספי מזון. הללו יינתנו בהתאם למצב גופו של הכלב ולפי המטרה הרצויה לשמה אתם נותנים לו תוספים.

המידע באדיבות אתר https://www.kingcharles.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך למצוא תחביב: תחביבים יוצאי דופן
בעוד אנשים רבים עוסקים בתחביבים פופולריים כמו ציור, גינון או ספורט, אחרים מחפשים פעילויות לא שגרתיות...
קרא עוד »
יול 08, 2023
לאן מתאימות תמונות קנבס גדולות
תמונת קנבס היא תמונה גדולה שתוכל לבחור ולהתאים אישית לצרכים שלך. תמונת קנבס גדולה היא אחד מסוגי...
קרא עוד »
יול 29, 2022
טיול שנתי באילת – הגיע הזמן לחוות אותו אחרת
אחרי שנה לא פשוטה לילדים כתוצאה מנגיף הקורונה שקטע את תהליך הלימוד השגרתי בכיתה, הגיע הזמן לחזור...
קרא עוד »
יונ 08, 2021