4 דברים שהם חובה בכל חתונה

מאמר זה כולל את ארבעת הדברים המוגדרים כחובה בכל חתונה. קריאה נעימה.

 

  • בר אלכוהול 

 

קצת אלכוהול מצליח להרים על הרגליים ישירות לרחבת הריקודים או לעזור בשחרור עכבות גם בכל הקשור אל יצירת שיח מעניין. נכון להיום רוב החתונות כוללות בר קוקטיילים או בר אלכוהול אשר כולל משקאות תוצרת כחול לבן או תוצרת חוץ. טרם הזמנת בר המכיל אלכוהול לחתונה יש לוודא שהחברה ממנה אתם שוכרים שירות זה הינה בעלת ניסיון בהתאמת תפריט הבר לחתונה, עיצוב הבר בהתאם לקונספט האירוע ומיקום הבר קרוב לרחבת הריקודים ובכך מתאימה שירות זה באופן מושלם לאירוע החתונה. 

 

  • בר קפה – כי אי אפשר בלי

 

לצד בר אלכוהול חשוב להציב בחתונה גם בר קפה, קרי, עמדת קפה מעוצבת אשר תוצב במיקום אטרקטיבי בחתונה ותאפשר לכל אחד ואחד מהמוזמנים ללגום את אותה משקה חם ומרנין אשר יעזור לו לחדש אנרגיה בכל שעה של האירוע. חשוב לוודא שאותו בר קפה למעשה מאפשר גם שתייה חמה נוספת, כמו למשל תה לכל אותם אנשים שהחליטו להיגמל מקפאין. בנוסף, חשוב לבחור את אותו מותג פולי קפה אשר מתאים לכם, לראות האם קיימת אטרקציה של הכנת קפה, כמו למשל קצף עליו מתנוססת תמונה של החתן או הכלה, כוסות קפה מעוצבות ועוד.

 

  • תקליטן – מוזיקה בחתונה

 

שירות נוסף אשר חובה בכל חתונה הוא שירות תקליטן. כאן מדובר על אותו איש מקצוע אשר יתפעל את האירוע שלכם בהיבט הווקאלי מוזיקלי. הוא זה שידאג למחרוזת שירי קבלת פנים, שיר חופה ושירים שונים אשר ירקידו את רוב האנשים באירוע. חשוב לבחון עבודות קודמות של התקליטן ולוודא שאתם מתקשרים איתו, כך שההחלטה לגבי השירים שיושמעו תעשה במשותף.

 

  • אוכל – כי אירוע לא יכול להתקיים על בטן ריקה

 

אין אירוע ללא אוכל. טרם השכרת שירותיה של חברת קייטרינג חשוב להגיע להחלטות האם מעוניינים בחברה בעלת הכשר, האם מעוניינים בקייטרינג חלבי או בשרי, האם מעוניינים בקייטרינג אשר מציע גם מנות טבעוניות ומנות לפי דרישה והאם לאותה חברה המציעה שירותי הסעדה לאירועים יש ניסיון קודם באירועים דומים לשלכם ועוד.

 

בהצלחה

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה אומר בגדים לדתיות
בעבר, בגדים לדתיות היו נתפסים בתור משהו מאוד משעמם. בגדים בצבעים מונוטוניים כמו למשל אפור, שחור, שמנת...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
מחפשים תחביב? קורסי אפייה לחובבי מטבח
אוהבים מטבח? אם אתם עונים כן נלהב, המאמר הזה מיועד לכם. כן, המטבח יכול להוות עבורכם מקום נהדר לביטוי...
קרא עוד »
נוב 18, 2019
הורים לילדים טבעונים? כך תצלחו את ערבי החג
חודש אוגוסט כבר כאן, מה שאומר שחגי תשרי מתקרבים, וההכנות לקראת ראש השנה וערבי החג מתחילות. לא מעט...
קרא עוד »
אוג 07, 2019