מאיזה גיל מומלץ לתת לתינוקות לשחק בצעצועים?

המלצות הגיל משתנות ממדינה אחת לאחרת. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה שלא לתת לתינוקות צעצועים לפני גיל 6 חודשים. עם זאת, מדינות מסוימות כמו שוודיה ויפן ממליצות לתת לתינוקות צעצועים בסביבות גיל שנה.

הסיבה לכך היא שתינוקות עדיין לומדים כיצד לשלוט בשרירים ובחושים שלהם, כך שהם עלולים להיפגע אם הם משחקים בצעצועים מוקדם מדי. כשזה מגיע לצעצועים, תינוקות לא צריכים לשחק איתם עד שהם לפחות בני שישה חודשים. הסיבה לכך היא שהשיניים שלהם עדיין לא התפתחו במלואן והן עלולות לבלוע חלקים קטנים מהצעצוע שעלולים לגרום לחנק או לפציעות חמורות אחרות.

קנו שולחן פעילות לתינוקות >>>

חשוב לבחור צעצועים לגילאים מתאימים

כיום, רופאי ילדים מאמינים שיש לתת לתינוקות הזדמנות לשחק בצעצועים ברגע שהם נולדים. עם זאת, על ההורים להקפיד שלא להגזים בכמות הצעצועים שהם נותנים לתינוקם ולוודא שכאשר לוקחים צעצוע, נותנים משהו אחר במקומו.

תינוקות הם לומדים טבעיים. הם חוקרים את העולם סביבם ולומדים דברים חדשים על בסיס יומי. עם זאת, ככל שהם מתבגרים, הם הופכים פעילים יותר ויכולים להתחיל להסתבך עם הצעצועים שלהם. חשוב להבין מתי בטוח לתינוקות לשחק בצעצועים ואילו סוגי צעצועים מתאימים לקבוצת הגיל שלהם.

לרכישת אופני איזון >>>

תעודדו את ההתפתחות של התינוק

אין לתת לתינוקות צעצועים מסובכים מדי או בעלי חלקים קטנים שעלולים להוות סכנת חנק. צעצועים לתינוקות הופכים ליותר ויותר מתוחכמים ואינטראקטיביים. צעצועים אלו נועדו לעזור לילדים ללמוד ולפתח את כישוריהם. הצעצוע הפופולרי ביותר לתינוקות הוא מכשיר נייד – הסמארטפון או הטאבלט. יש לו את היכולת לבדר, לחנך ולערב את הילד בצורה שובבה. המכשיר הנייד הוא כלי חשוב בארסנל של כל הורה בכל הנוגע לניהול זמן המשחק של ילדו.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פורטנייט שובר שיאים בכל הזמנים
המאמר באדיבות https://g-rafa.co.il מן הרגע שבו יצא לאוויר העולם המשחק החדש הזה אף אחד לא ממש שיער לעצמו עד...
קרא עוד »
מרץ 18, 2019
למי ניתן לפנות עבור כתיבת סמינריון בתשלום?
נדרשים לכתוב עבודת סמינריון וכרגע זו נראית כמו משימה בלתי אפשרית? אל תאשימו את עצמכם, החיים לא תמיד...
קרא עוד »
מאי 12, 2022
האם הכתיבה תיעלם מהעולם? ואיך הכתיבה מושפעת מעידן הAI?
יש הרבה חשש שהכתיבה תאבד בעולם עם הופעת הבינה המלאכותית. למעשה, אנשים רבים כבר רואים את זה קורה. עידן...
קרא עוד »
יונ 17, 2023