בעלי מרפסת – איך להימנע מנזקי הגשם

בעלי מרפסת - איך להימנע מנזקי הגשם

שוב הגיע החורף ואתם דואגים למרפסת שלכם? לא רוצים שהגשם יהרוס את הריהוט במרפסת? רוצים לשבת במרפסת ולנשום את ריח הגשם מבלי להירטב?

ברזנט השמשונית הוא הפתרון המושלם בעבורכם להגנה מפני הגשם.

 שמשונית להגנה מפני הגשם

בקיץ אנו נהנים מהמרפסת או הגינה עם צילייה העשויה אוהל לייקרה להגנה מפני השמש. אנו יכולים ליהנות מהמרפסת גם בחורף בזכות ברזנט אטום לחלוטין הברזנט האיכותי ביותר במשפחת הברזנטים. כשרוצים ברזנט נגד גשם איכותי ועמיד לאורך זמן מתייעצים עם המומחים שלנו שיתאימו את הברזנט בדיוק למרפסת שלכם. הברזנט עשוי מחומר ייחודי בשם PVC עמיד. כיסוי ברזנט הוא פיתרון עמיד ונוח לחצר להגנה מפני גשם. הברזנטים שלנו מתאימים גם לכיסוי ציוד בחוף מפני גשם וגם מפני אבק.

 

יש לכם מרפסת גדולה?

במידה ויש לכם מרפסת גדולה נלחים במכונת הלחמה ייעודית וייחודית מספר שמשוניות יחד. המכונה הייעודית אשר יוצרת חיבורים חזקים במיוחד ואטומים לחלוטין, בניגוד לתפר שאינו אטום למים, עושה עבודה מדהימה.

התאמה אישית של ברזנטים

ניתן לבחור את הצבע המתאים למרפסת שלכם מתוך מבחר צבעים שונים ומגוונים. כל ברזנט מגיע עם תיק וטבעות לקשירה בהתאם לצרכיכם. נתאים לכם באופן אישי את הברזנט למידות המרפסת שלכם, ניתן ייעוץ מקצועי בחפץ לב, וכל זאת מחיר משתלם במיוחד ששווה לכל כיס.

אחריות

ניתנת שנה שלמה של אחריות על הברזנטים האיכותיים שלנו מסוג שמשונית.

הזמנה של ברזנט או שמשמונית

אתר האינטרנט של  Playa Sunshade מציע מגוון מוצרים שתוכלו להשתמש בהם להגנה מפני הגשם במרפסת או בחצר שלכם, הצוות שלנו ותיק בשוק פתרונות מפני הגשם, צוות מקצועי ואמין. עם ניסיון של שנים בשוק, המספק שירותים ברמה גבוה, ותמיד עם חיוך, צוות מסביר פנים וסבלני, אשר נותן שירות בשמחה מתוך אהבה למקצוע. לפני ההזמנה באינטרנט תוכלו לפנות אל המוקד שלנו, כמו כן תוכלו להזמין את המוצרים בשיחת הטלפון, לאחר שהצוות שלנו יספק לכם את כלל הפרטים הרלוונטיים שיעזרו לכם להגיע  להחלטה הנכונה ביותר והמתאימה ביותר עבור המרפסת שלכם בימי הגשם הרטובים.

התקשרו עוד היום למומחים שלנו בעיצוב כיסויי ברזנטים מודרניים למרפסת לגינה ולחצר: 1-700-700-514

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לוח משימות יומי לילדים
במשפחות רבות תלוי על הקיר לוח משימות יומי לילדים. זה טוב בכל השנה אך בעידן הקורונה לוח זה קיבל משמעות...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
מחפשים אולפני הקלטות? הגעתם למקום הנכון
אולפן הקלטות יספק יתרונות רבים להפקת הווידאו שלכם. כאשר אתה עובד עם אולפן הקלטות, תוכל לקבל הדרכה של...
קרא עוד »
ספט 14, 2022
כמה עולה שמאי מקרקעין?
שמאי מקרקעין משמש אנשים הרוצים להעריך את שווי הנכס לפני קנייה או מכירה. בעזרת הערכה זו ניתן להבין האם...
קרא עוד »
נוב 02, 2020