שיווק ספרים: יומן המסע שלכם למכירות בלתי נגמרות
יש ספרים שנכתבים, אבל יש כאלו שמשווקים. בחיים האלה, האמת היא שמהות השיווק היא הדרך להבטיח שהקול שלכם לא ילך לאיבוד בין כל שאר הספרים על המדף. אז איך עושים את זה?
אם אתם בתחילת דרככם ככותבים, זה הזמן שלכם לחולל את השינוי עם ספרי ניב הוצאת ספרים. שיווק הספר שלכם אינו משימה קלה, אבל היא בהחלט לא בלתי אפשרית. במאמר הזה, נגקר את דרך השיווק שלכם ונבנה תוכנית פעולה שתשיג את המטרות שלכם.
שיווק מראש: הכנה היא המפתח
אם הגעתם לשלב בו ספרכם יראה אור, מובן שהדברים שאתם עושים בעכשיו יקבעו את ההצלחה שלכם, כך שתתחילו בגיוס קהל יעד.
המלצות והמלצות
קחו בחשבון המלצות מאנשים שקראו את הספר שלכם. אנשים לא אוהבים לנסות דברים חדשים, זה חשוב שמהו שמעידים עליכם יהיה משתף.
תוכן מתוך הספר
יצירת תוכן מתוך הספר שלכם והפצתו ברשתות חברתיות יכול להיות פתרון מצוין. קטעי קריאה קצרים יכולים לעורר סקרנות ולהביא קהלים ששמעו עליכם.
שאלות נפוצות:
1. מתי הכי טוב להתחיל בשיווק?
כחודשיים לפני הפרסום המיועד.
2. האם מומלץ להשקיע בפרסום?
כן, לעיתים זה יכול לעזור להגיע לקהלים חדשים.
3. באילו פלטפורמות כדאי לשווק?
אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר.
4. מה תפקידו של אתר אינטרנט?
מרכז מידע אישי וקישור לרכישת הספר.
5. האם פודקאסטים יכולים להיות מועילים?
בהחלט! הם מצעים פלטפורמה מצוינת לחשוף את הקהל לספר שלכם.
6. כמה פעמים ביום מומלץ לפרסם ברשתות החברתיות?
זה תלוי, אבל פעילות יומית היא אידיאלית.
7. מהו ערך המשוב?
המשוב יכול להיות קרדיט משמעותי ולשפר חוויית הקריאה.
8. איך אני יודע אם השיווק שלי מצליח?
כמו בעסקים, מדדים כמו מכירות, ביקורות ופידבקים.
9. האם שיתופי פעולה יכולים לעזור לי?
כן, קמפיינים משותפים עם סופרים אחרים הם דרך מעולה להיחשף.
10. האם אחרי השיווק הראשוני אני מפסיק?
לא, שיווק ספר הוא תהליך ארוך, חשוב לעדכן את התוכן לאחר שהספר יצא
קראו גם על: הוצאת ספרי ילדים ספרי ניב