בובות ברבי – הכירו את החידושים בתחום

ברבי היא דמות בדיונית שנוצרה על ידי רות הנדלר, רות הנדלר ואליזבת קטלט בשנת 1959. היא הייתה הבובה האמריקאית הראשונה שנמכרה כאביזר אופנה. הפופולריות שלה גדלה עם השנים, עם יותר מ-100 מיליון בובות שנמכרו ברחבי העולם מאז 1959. הבובה הופיעה בסרטים רבים, בתוכניות טלוויזיה ובאמצעי תקשורת אחרים.

ברבי היא בובה פופולרית עבור בנות. זה קיים כבר למעלה מ-60 שנה ועדיין קיים היום. בובות הברבי הן דוגמה טובה לאופן שבו ניתן להשתמש בחדשנות כדי לשפר את חייהם של אנשים.

ברבי היא בובת אופנה שהפכה פופולרית בקרב ילדים. 

זהו כלי משחק וצעצוע שילדים נהנים ממנו מאז שנולדו. עם זאת, בובות ברבי הפכו ליותר מסתם צעצועים לילדים. אבל למה?

הסיפור של ברבי התחיל כשרות הנדלר עבדה בתאגיד צעצוע מאטל בניו יורק. היא ראתה שבנות קונות בובות לחברים שלהן אבל לא לעצמן. אז היא החליטה ליצור בובה שיכולה להיקנה על ידי כל אחד ללא הבדל מין או גזע, וגם להיות בעלת אישיות כמו של בעליה. זה הוביל ליצירת הדגם הראשון של ברבי – "בארבי" (1958). מאז, היו הרבה גרסאות שונות של הבובה האיקונית הזו; חלקם בעלי עור לבן, חלקם שחורי עור, חלקם בעלי שיער בלונדיני ואחרים.

בובות ברבי הן צעצוע פופולרי שילדים אוהבים. הם גם חלק חשוב מאוד מעולם השיווק. החברה עבדה על אחד החידושים הגדולים בתחום – שיער וסגנונות של בובות ברבי. 

מעדיפים בובות של נסיכות? מוזמנים לאתר>>>

מהי בובת ברבי? למה אנחנו כל כך אובססיביים אליה?

הצגת בובות ברבי לילדות היא משהו שנמשך מאז שנוצרו בשנת 1959. הבובה שוחררה לראשונה ככלי משחק לילדות, אך עד מהרה היא הפכה רצינית יותר כאשר הפכה לאייקון של יופי ונשיות נשית. בשנות ה-60, ברבי הוצגה לעולם כדוגמנית-על בפני עצמה. היא הופיעה על שערי מגזינים, פרסומות ואפילו בתוכניות טלוויזיה כמו "אני אוהב את לוסי". הבובה מייצגת את מה שילדים רוצים להיות, והיא חלק בלתי נפרד מתרבות הפופ של כולנו.

כתוב/כתבי תגובה