איך לבחור כורסת טלוויזיה שתתאים לבית עם בעלי חיים?

כורסאת טלוויזיה

המאמר באדיבות TVpoint

כורסת הטלוויזיה היא אחד הרהיטים היותר שימושיים בבית שלכם. כאן אתם יושבים, מבלים ונהנים עם בני המשפחה, החברים ועם חיית המחמד שלכם. כדי שהכורסא הזו אכן תהיה נעימה לאורך זמן, ויהיה לכם טוב לשבת עליה גם לאחר מספר חודשים של שימוש, חשוב לכם לבחור אותה בשימת לב רבה. כי אם אתם מגדלים חיית מחמד בבית, אם אתם רוצים להיות בטוחים שהכורסא תשמור על עצמה שלמה ונקייה למרות הרגלי החיים שלכם ושל החיות שבביתכם, חשוב לכם לבחור בתבונה את הכורסא הנכונה לכם.

כורסא שלא צוברת שערות

יש כורסאות מרופדות במגוון סוגים של חומרי גלם. עור, דמוי עור, ריפוד בד ועוד. שימו לב שיש ריפודים אשר צוברים שערות ומתכסות בשכבה פלומתית שלא תמיד קל להסיר אותה. אם אתם מגדלים חיות, וגם החתול או הכלבלב שלכם עשוי לרבוץ אתכם על הכורסא, עליכם לבחור כורסא אשר לא נוטה להדביק לעצמה שערות. לא נעים שהכורסא שלכם תהיה מחופה בשערות באופן תמידי. כי כל מגע של חיית המחמד שלכם עם הכורסא תגרום לעוד ועוד שערות שימלאו את הכורסא. לא חבל?

כורסא שלא צוברת לכלוך

ולא רק שערות, חיית מחמד עלולה להפיץ לכלוך מסוגים שונים. ולכן אתם צריכים להקפיד לרהט את הבית שלכם בכורסאות שאינן צוברות לכלוך. שימו לב שריפוד מעור או דמוי עור הוא ריפוד שאמנם עשוי להתלכלך, אבל ניקוי חיצוני במטלית מסיר את הלכלוך, בשונה מריפוד בד או סוגים נוספים של ריפודים אשר קולטים אל תוכם את הלכלוך. ולנקות אותם זה כבר סיפור מורכב יותר. אז אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם טורחים דבר יום ביומו על ניקוי הכורסא, אם חשוב לכם לשבת וליהנות בלי לחשוש שהכורסא צוברת לכלוך וכתמים, נכון לכם לבחור כורסא אשר לא צוברת כתמים ולא סופגת לכלוך. כורסא כזו תשמש אתכם היטב ותוכלו לשבת עליה בכל יום מחדש בלי לטרוח יותר מידי סביב הניקיון. וגם חיית המחמד שלכם תוכל לחיות בשלווה וברוגע אצלכם בבית!

למבחר של כורסאות טלויזיה לחצו כאן

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דוד חשמל או שמש – מה עדיף?
אי אפשר בלי דוד בבית. גם דוד חשמל וגם דוד שמש נועדו בסופו של דבר לאותה המטרה. שניהם נועדו לספק לנו מים...
קרא עוד »
אוק 24, 2021
מה הקושי ברכישת מגרש ביהודה ושומרון?
אזור יהודה ושומרון, המכונה גם הגדה המערבית, הוא שטח שנוי במחלוקת כבר עשרות שנים. הסוגיות הפוליטיות...
קרא עוד »
יונ 11, 2023
ערכות יצירה מדהימות לילדים – במחירים שווים
יצירה היא דרך נפלאה לילדים לחקור את היצירתיות שלהם, לפתח מיומנויות מוטוריות עדינות ודמיון. ערכות...
קרא עוד »
יונ 18, 2023