איך תנקי את החלונות לקראת פסח בצורה הטובה ביותר?

ניקוי חלונות בגובה

המאמר באדיבות סנפלינג ישראל

ניקוי החלונות הוא אחד האתגרים שניצבים בפני כל אחת מאתנו. אנחנו אוהבות אותם נקיים ובוהקים, חלקים וללא סימני ניגוב. אז איך באמת אפשר להשיג את התוצאה המושלמת הזו?

שלב ראשון – הסרת אבק

השלב הראשון הוא שלב הסרת האבק והלכלוך הממשי. כדאי לבצע פעולה זו באמצעות מים וסבון כלים ולשפשף באמצעות סקוטש. השפשוף יסיר לכלוך או אבק שדבק על השמשות.

שלב שני – שטיפה

לאחר שסיימנו לעבור על כל השטח של השמשות נשטוף אותן במים זורמים. ניתן לבצע שלב זה באמצעות צינור מים או על ידי ספל מים. חשוב לוודא שכל הסבון ירד.

שלב שלישי – ניגוב

כעת עלינו לנגב את המים ולהסיר את כל שיירי הסבון מעם החלונות. שיירי סבון יפריעו לנו להבריק את השמשות ולכן חשוב לוודא כי החלון יבש ממי הסבון.

שלב רביעי – הברקה

זה הזמן להתיז על החלונות ספריי מיוחד לניקוי חלונות. ספרי זה מאופיין בחומר אשר מזרז את הייבוש וכך הוא מונע את סימני הניגוב שאנחנו כל כך נלחמות בהם. חשוב לבחור תרסיס תוצרת חברה טובה שמתמחה בתחום הניקיון כדי לקבל תוצאה טובה.

תהליך קצר יותר

  • שימי לב שלא בכל פעם שאת מנקה את השמשות את חייבת לעבור את כל התהליך המייגע הזה. אם השמשות נקיות ואת מעוניינת להבריק או להסיר טביעות אצבעות, די בפעולה של ריסוס וניגוב במטלית מתאימה. התוצאה תהיה נפלאה גם כך.
  • ניתן להשיג מוצר ייעודי אשר מאפשר לך להפחית את משך העבודה בחצי. מדובר על מגב מגנט אשר את מצמידה לחלון בצד אחד, את החלק השני את מצמידה מהעבר השני של החלון. וכך את מנגבת בצד אחד וגם הצד השני מתנגב תוך כדי. יש שיגידו שהמוצר הזה אינו מאפשר ניקוי יסודי מאוד שכן הוא משאיר סימני ניגוב. אבל הוא בכל זאת מועיל.
  • ניתן לפנות גם לחברה מקצועית שמתמחה בניקוי חלונות בגבוה
  • יש ממליצים לנגב את החלונות עם נייר עיתון. הטענה היא שנייר עיתון מנגב במהירות ומשאיר חלון חלק. אבל הנייר הגס עשוי גם לפגוע בחלון.

לעוד טיפים הכנסו לאתר https://basis-s.co.il

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גריל גז נפוליאון רוג – לאנשים שמבינים עניין
גריל גז נפוליאון רוג הוא הבחירה המושלמת לכל מי שמבין את הערך של חווית בישול טובה. גריל גז זה נועד לספק...
קרא עוד »
פבר 13, 2023
נוטריון בתל אביב – העיר הגדולה לרגליכם
כל כך הרבה אופציות קיימות בתל אביב שכולנו אוהבים, וכולם מגיעים אליה מכל העולם. בין האופציות הללו גם...
קרא עוד »
יול 20, 2021
המתנות המפתיעות שאתם יכולים לקנות לילדים שלכם
רכישת מתנות לילדים עשויה להיות מאתגרת יותר ממה שכולם חושבים. הילדים של היום הם ילדים סקרנים, הם נולדו...
קרא עוד »
יונ 07, 2019