חושבים על לעבור ניתוח להעלמת קמטים – אין צורך

חושבים על לעבור ניתוח להעלמת קמטים - אין צורך

בעולם המודרני של היום יש כבר כל כך הרבה אפשרויות איך לשמור על עצמנו בריאים, יפים ולא מזדקנים. כל המומחים בתחום מציעים לנו שלל אפשרויות כיצד לשמור על העור שלנו ללא קמטים, חלק מהאפשרויות הם עם ניתוח וחלקם ללא ניתוח כלל כמו שיטת מילוי קמטים בחוטים.

העלמת קמטים על ידי בוטוקס

הרבה שואלים מהו הבוטוקס, למה הוא כל כך טוב, למה כל המפורסמים מבצעים טיפולי בוטוקס לשיפור היופי החיצוני? טיפולי בוטוקס הינם טיפולים שמתבצעים על ידי הזרקת חומר המכיל חלבונים אשר מוחדרים אל בין השריר לעצב וגורם להרפיית השריר. כאשר מזריקים את החומר אל הקמט מתחת לעור, אזור הקמט כולו נמתח ומתיישר וכך אנו משיגים את המראה הטבעי שלנו, הצעיר והיפה.

העלמת קמטים על ידי חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי שמיוצר בגופנו, אותה חומצה נמצאת ברקמות הגוף השונות, זו מולקולה ארוכה ביותר, רבת סוכר ויש לה יכולת אלסטית ייחודית. היא יכולה לחבור למים ועל ידי כל לייצור נפח גדול מאוד, לפעמים גם עד פי אלף ממשקלה המקורי.

חומצה היאלורונית יכולה לעשות את ההבדל, היא מאפשרת להשיג עור מושלם ללא הגזמה באמצעות הזרקת החומר ישירות אל עור הפנים. השינוי הינו שינוי מדהים ונראה במהירות ובסמוך לטיפול עצמו. לכן ממש מומלץ להתייעץ עם רופא אסתטי לגבי אופי טיפול ייחודי זה כמו ד"ר דיוויד צבר מומחה בטיפולים אסתטיים בפנים.

 

 

פילינג לפנים יכול גם לעזור להעלים קמטים

פילינג הינו טיפול כימי אשר מקלף את העור שכבר יבש ומקומט, על שכבת העור שהתקלפה העור הצומח הינו חלק, ללא קמטים וכך יוצר האפקט של העלמת קמטים ללא צורך בניתוח כלל. פילינג כימי נעשה בעצם על ידי תמיסות מיוחדות, ניתן לעשות זאת גם בבית לבד או במכון קוסמטי על ידי מומחים לתחום. רבים עושים זאת מתוך סיבות קוסמטיות, אך כמובן ישנן סיבות רפואיות לבצע הליך שכזה. למשל אצל בני אדם שסובלים מפנים מצולקות מאוד בעקבות אקנה חריפה, על ידי טיפול פילינג יכול הגוף לחזור להיות בריא, נקי כמו שהיא לפני האקנה וכך גם לחזור להיות בריאים מבחינה נפשית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימקאו
צימקאו (Cimcao  ) הוא תחליף שוקולד, המהווה חלופה לשוקולד. יש לו אותו טעם, אבל הוא לא מתוק. ניתן להשתמש בו...
קרא עוד »
ינו 12, 2023
רבקה סגל – מה אתם צריכים לדעת עליה?
  כל אחד מכם יכול להיות בטוח כי רבקה סגל זוהי אישה מאוד מרשימה אשר הצליחה להשיג לא מעט במהלך החיים...
קרא עוד »
דצמ 12, 2021
ניווט במבוך הניהול: כל התובנות שרצית לדעת
ניהול הוא דיסציפלינה רחבת היקף המשתרעת הרבה מעבר לגבולות של פיקוח על צוות או הקצאת משאבים. בבסיסו,...
קרא עוד »
נוב 16, 2023