טרנד הבריאות לא פוסח על בעל החיים שלכם – הכירו את פרו פלאן

פרו פלאן

העולם שלנו הולך ונעשה בריא יותר ויותר ויותר  אנשים מודעים לחשיבות של צריכת מזון בריא ובאיכות טובה יותר. הסיסמה פחות שווה יותר משקםת בדיוק את התפיסה שרואה בצריכת מזון באיכות טובה תנאי לחיים טובים כאשר כלל האצבע הוא להעדיף פחות מזון איכותי על פני שפע באיכות ירודה. הורים לילדים עושים מאמץ גדול כיום לספק לילדיהם מזון באיכות טובה בדגש על חומרי גלם איכותיים תוך התאמה לצרכים הייחודיים שלהם בכל גיל.

 

את אותו הדבר עושים גם בעלי כלבים וחתולים שמבינים כיום את החשיבות שבמתן מזון איכותי לחיית המחמד שלהם. מבט מהיר על מדף המזון בחנויות החיות ואפילו בסופרמרקטים מסביר את התופעה. חלפו הימים שבהם היה מותג אח לכלבים ואחד לחתולים. המגוון כיום עצום וכולל לא רק מגוון חברות שמציעות את מרכולתן לחיית המחמד אלא גם מעבר למזון היבש והמוכר גם תרכובות שונות, טעמים מיוחדים וכמובן מוצרים מגוונים כמו עצמות, מעדנים, מזון רטוב וחטיפים.

 

איכות שאינה משתמעת לשתי פנים

החברות הרבות שמתחרות על לב הצרכן הולך על ארבע ובעליו מציעות מוצרים מגוונים והדבר החשוב ביותר בבואנו לבחור מותג שיאכיל את הכלב או את החתול שלנו הוא איכות. חברת פרו פלאן למשל היא מותג ידוע ומוכר שעוסק מזה שנים רבות בייצור מזון לחתולים ולכלבים. המוצר משווק בכל העולם ומציע מזון יבש וגם חטיפים לכלבים ולחתולים. הדגש בתהליך הייצור של המזון הוא על איכות חומי הגלם ועל השימוש בהם כדי להעניק לכלב או לחתול את התרכובת המיוחדת שמותאמת עבורו.

 

מזון רפואי מבית פרו פלאן

כמו בקרב בני האדם, גם כלבים וחתולים סובלים לעתים ממצבים רפואיים ייחודיים ועל כך חברת פרו פלאן מבקשת ומצליחה לתת מענה מושלם. במוצרי החברה תמצאו אוכל רפואי שמותאם למצבים רפואיים מסוימים ושאותו תוכלו לרכוש בעצה אחת עם הווטרינר שלכם. המון הרפואי מהווה תרופה לכל דבר ורכישתו מחייבת מרשם רופא.

 

בנוסף, מציעה החברה מזון שמותאם לכלבים לפי גיל- מזון לגורים יהיה עשיר בשומנים לעומת מזון לבוגרים שיכיל יותר בשר. מזון לחיות מחמד בגיל זקנה הוא שונה וכולל אף הוא את הרכיבים המיוחדים שכלב או חתול שקנים זקוקים להם בדגש על גודל ומרקם מתאימים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לפני שאתם אורזים: חשיפת היתרונות הפחות מוכרים של טיולים מאורגנים
כאשר אתה חושב על סוג חווית הטיול הרצוי לך, טיולים מאורגנים עשויים לצוץ לעתים קרובות כבחירה, אך עלולים...
קרא עוד »
אוק 30, 2023
איך לבחור מצעים איכותיים
עבור אנשים רבים, הבית הוא המקום שאליו הם מגיעים בסופו של יום על מנת להירגע ולהתאושש מיום עמוס ורווי...
קרא עוד »
אוג 15, 2021
מחיקת רישום פלילי לחיילים על עבירות מלפני הצבא
יש הרבה מאוד דברים אשר אנו עושים בצעירותנו ואז אנחנו מצטערים עליהם מאוד. חלק מהדברים הללו אין להם...
קרא עוד »
אפר 09, 2019