מיגון ממ"ד – כדי שתוכלו לישון טוב בלילה

מיגון ממ"ד

מיגון על פי דרישות פיקוד העורף

מיגון ממ"ד על פי דרישות פיקוד העורף חייב להיעשות בדייקנות ולמען ביטחונכם האישי. את רמות הגימור של הממ"ד אתם יכולים לקבוע בעצמכם. מה שחשוב הוא לאתר חברה שעובדת על פי תקנים מחמירים, במחירים נוחים ובעמידה בלוח זמנים, בכל הארץ לנוחיותכם

 

מרחב מוגן דירתי חובה בכל בית

ממ"ד – מרחב מוגן דירתי – הוא חובה בכל דירת מגורים. המצב הביטחוני לא מאפשר לנו לחיות בישראל על מי מנוחות, לכן עלינו להכין את הדירה להגנה מקסימלית. החל מ1992 חלה חובה בבניית ממ"ד, כך שכיום כל הדירות והבתים החדשים עומדים בתקנים, אך יש מקומות שמוסיפים להם ממ"דים כי בנייתם החלה לפני 1992. מה שחשוב הוא לקבל הגנה איכותית ושלמה בתקווה שלא תזדקקו לה.

 

מיגון באמצעות פלדה ובטון

מיגון ממ"ד יכול להיעשות באמצעות פלדה, באמצעות בטון – הנחשב למיגון הכי נפוץ, באמצעות שילוב של בטון ופלדה, וכמובן – המיגון עצמו יכול להיות מיגון נייד או מיגון בית וכל מבנה קיים. לצערנו, ישראל נמצאת במתיחות מתמדת, ואפילו שהצבא שלנו חזק, מספיק שישגרו טיל מעזה שיפגע בבאר שבע או בתל אביב, שלא לדבר על יישובי עוטף עזה המותקפים דרך קבע, לכן עליכם להיערך בהתאם למען הגנה מקסימלית. ג.ג מערכות מיגון מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו להגנתכם המלאה בממ"ד.

 

הכנת חדר הממ"ד לימי חירום

כיום כשבונים בית זו כבר לא אופציה אם לבנות ממ"ד או לא, אלא חובה…כי בלעדיה לא תקבלו היתרי בנייה. כך זה כשמחליטים להגן על כלל האזרחים, ללא קשר למקום המגורים שלהם. מרחב מוגן יכול להיות גם מרחב קומתי המשותף לכמה דירות או מרחב במבנים ציבוריים. לצערנו, ביותר ממיליון דירות אין ממ"ד והדבר מהווה סכנת חיים ממשית. אסור להתגרות בגורל, הכינו את חדר הממ"ד לימי חירום ובכלל כדי להשקיט את הנפש שלכם.

 

אישורי ממ"ד

אם רוצים להוסיף ממ"ד צריך לקבל אישור גם לכך. כמובן שהרשויות מעודדות כניסת ממ"דים גם בבתים ישנים. אף אחד לא רוצה להתעסק עם המצב הביטחוני וגם לא להתגרות בגורלו. אם כבר קיבלתם היתר בנייה והוספתם תוכניות אדריכל ומהנדס כדי לקבל אישור סופי, ודאי המתנתם בסבלנות לרגע הבנייה. אחר כך המומחים בודקים את הקרקע, קובעים בסיס לממ"ד ומתחילים במלאכה החשובה. חברת ג.ג מערכות מיגון היא הכתובת עבורכם בכל מה שקשור למיגון ממ"ד ולמיגון כללי. צרו קשר כבר עכשיו ותבינו מקרוב כיצד פועלת ההגנה הטובה ביותר לביתכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גמרתם את הטרקטורון- קונה טרקטורונים לפירוק
רכישת טרקטורונים  להריסה יכולה להיות משימה קשה, אבל היא גם יכולה להיות מתגמלת. עם הטרקטור הנכון תוכלו...
קרא עוד »
ינו 18, 2023
הצגות של יובל המבולבל – איך משיגים כרטיסים
הורים אשר רוצים לקחת את הילדים שלהם להצגות ואירועים שונים, חייבים לקנות כמה שיותר מהר כרטיסים, אחרת...
קרא עוד »
דצמ 29, 2021
תוספות למדפים ומחסנים שכל אחד חייב אצלו!
אחסון הוא נושא מאתגר שמצריך התארגנות של ממש לצד אבזור מסיבי. כי לא די בכך שיש לנו מחסן גדול ומרווח, לא...
קרא עוד »
פבר 21, 2022