נומרולוגיה – מיתוס או עובדה

נומרולוגיה - מיתוס או עובדה

אנשים רבים מאמינים בשיטות שאינן מדעיות ומוכחות. דוגמה לכך היא הרפואה האלטרנטיבית שסוחפת אחריה את כולם. ישנם אנשים רבים שאיבדו את האמונה ברפואה הקונבנציונלית, הסיבות לכך רבות החל מיחס ושירות מזלזל מצד רופא או אחות או אפילו רשלנות רפואית כתוצאה מטיפול רפואי שאדם קיבל.

ישנם מטופלים שיעידו שאינם מקבלים את הטיפול הראוי להם, והרופאים לא מצליחים לגלות את הסיבה למכאובים שלהם ולכן הם מעדיפים לפנות לדרך אחרת, שאינה מדעית אך מביאה תוצאות. הרפואה האלטרנטיבית מציעה טיפולים שונים לאנשים שסובלים מכאבים, דלקות ועוד. המטפלים אינם רופאים על פי חוק אך עברו מגוון הכשרות וקורסים לצורך טיפול באנשים אחרים. ישנם מטופלים רבים שמצאו את הפתרון לכאבים שלהם באמצעות הרפואה האלטרנטיבית, כך שאינם היו צריכים להכניס לגופם תרופות כימיות שונות כמו שהרפואה הקונבנציונלית מציעה. מצד שני, ישנם אנשים שרק הרפואה הקונבנציונלית הצליחה לטפל בהם, בזמן שהרפואה האלטרנטיבית לא הצליחה לתת מענה לבעיה.

נומרולוגיה – אפיון אדם על פי המספרים

שיטת נוספת שאינה מדעית, אך מוכיחה את עצמה רבות, היא הנומרולוגיה. שיטה זו מייחסת למספרים אנרגיה מיסטית מיוחדת שמאפיינת כל אדם בפני עצמו. אנשים רבים פונים למטפלים בשיטת הנומרולוגיה בעיקר לצורך העצמה אישית, נפשית ורוחנית. ממש כמו שישנם אנשים מאמינים ודתיים שפונים לרב מוכר לצורך עצה ואוזן קשבת.

הנומרולוגיה מאמינה שלכל אדם יש את מספר אחד ומיוחד שמאפיין אותו ואת האישיות שלו. אותו מספר נקבע ומחושב לפי תאריך הלידה על פי רוב, הנומרולוג מחשב את יום הלידה, חודש הלידה ותאריך הלידה באופן נפרד. לאחר מכן הוא סוכם את כל המספרים עד שמתקבל מספר אחד מ-1 עד ועד 22. המספר שמתקבל הוא המספר שמאפיין את האדם. למידע נוסף היכנסו לאתר https://www.ramis-numerology.com/.

האם הנומרולוגיה היא שיטה שעובדת?

ממש כמו הרפואה האלטרנטיבית, גם הנומרולוגיה נתונה למחלוקות ודעות שונות. יש אנשים רבים שיוכלו להעיד שהכרת והבנת הנומרולוגיה שינתה את חייהם, ובאמצעותה הם למדו דברים חשובים על עצמם וכיצד לנהוג כלפי בעיות כאלו ואחרות שהיו להם בחיים. כל עוד אדם מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הדרך לכך אינה חשובה כלל. ניתן לצפות במגוון הרצאות בנומרולוגיה לצורך הכרת השיטה באופן מעמיק יותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להתכונן לדייט ראשון?
לא מעט רווקים ורווקות יוצאים לדייטים ראשונים, בין אם אלה בני זוג פוטנציאליים שהכירו באחת מאפליקציות...
קרא עוד »
מרץ 03, 2020
בחינת חלופות לחומרי ניקוי מקצועיים
בעולם המגוון של פתרונות הניקיון, חומרי ניקוי מקצועיים הם לרוב הבחירה המועדפת על כוחם ויעילותם. עם...
קרא עוד »
פבר 07, 2024
קניית תפילין
אז איך אנשים קונים תשמישי קדושה בעידן האינטרנט בפורה והרווה? ובכן, במאמר זה, נסקור עבורכם את...
קרא עוד »
נוב 10, 2021