עורך דין תעבורה יכול לעזור לכם להמנע משלילת רשיון הנהיגה

עורך דין תעבורה יכול לעזור לכם להמנע משלילת רשיון הנהיגה

ישנם כמה וכמה מקרים אשר עשויים להוביל למצב של שלילת רישיון. מה אמור לעשות נהג שעומד בסיטואציה כזו כאשר נדמה כי העונש ההולם ביותר יהיה שלילת הרישיון? בדיוק לשם כך ישנו עורך דין תעבורה אשר הוא זה שיוכל להציל את המצב ולמנוע את השלילה.

בישראל ישנם כמה וכמה מצבים אשר אלו עלולים להוביל לכך כי רישיון הנהיגה יישלל. וכידוע, נהיגה בזמן פסילת רישיון היא עבירה על החוק.

נמנה את שלושת הסיטואציות הרווחות ביותר.

  1. פסילה מטעם בית המשפט. מדובר בפסילה שהיא מוטלת במסגרת פסק הדין על עבירות תנועה. משך זמן הפסילה עומד על החל מימים ספורים וכלה בשנים ארוכות. ישנם מקרים אשר בהם הפסילה תהיה לצמיתות. הכול כמובן בהתאם לחומרת העבירה אותה עבר הנהג ובהתחשב בהיסטוריה התעבורתי שלו.
  2. פסילה מטעם משרד הרישוי – פסילה מטעם משרד הרישוי היא פסילה שמוטל למשך 90 יום, לאחר צבירה של 36 נקודות חובה בגין עבירות תנועה.
  3. פסילה מטעם קצין המשטרה – זוהי פסילה למשך 30יום, 60 יום או 90 יום. הפסילה הזו תהיה לאחר ביצוע עבירת תנועה אשר מצביעה על הסיכון מצד הנהג כמו לדוגמא נהג שנסע בשכרות, נהג שגרם לתאונת דרכים חמורה שב=הובילה לנזק או לפגיעה בנפש וכמובן נהג שהיה מערוב והגורם של תאונה קטלנית.

ברור שנהג שמוצא את עצמו פתאום ללא הרישיון, מרגיש כמו ציפור נטולת כנפיים. כלי הרכב שישמש אותו ממש כמו זוג רגליים נוספות, אינו יוכל לשמש אותו יותר או למשך תקופת הזמן שנקבע עבור העונש.

אך כאן חשוב לדעת כי גם כאשר הרישיון נשלל בגלל סיבה כלשהי, עדיין יש מה לעשות ובמקרים רבים יוכל עורך דין תעבורה למנוע את השלילה. ברור שלשם כך יש לפנות אל עורך דין המכיר היטב את כל החוקים ואת סעיפי הסעיפים על מנת שניתן יהיה להבטיח כי אכן הרישיון לא יישלל כלל או לכל הפחות, לקצר למינימום את התקופה של שלילת הרישיון.

פנייה אל עורך דין שעוסק בייחוד בתחום זה, תוכל להבטיח לנו כי אכן נוכל לראות פירות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול קרוואנים בארה"ב – מסלולים אפשריים ומומלצים
מי שלא היה בארה"ב לא יבין מהי מדינה גדולה יפה ומיוחחדת. מדינה אשר מחד ניתן למצוא בה את פארק ילוסטון...
קרא עוד »
אפר 18, 2019
חילופי זוגות דתיים – זה דיסקרטי, וזה רק ישפר לכם את הזוגיות
אם אתם שייכים למגזר הדתי ואתם מנהלים זוגיות פורה, חשוב שתדעו כי את חיי המין אפשר לגוון. כיום, כבר ידוע...
קרא עוד »
יול 23, 2019
איך לבחור בתים לספרי תורה
בתים לספרי תורה הם מצרך שמיועד בעיקרון לעדות המזרח. המנהג של בני ספרד הוא להכניס את ספר התורה שנכתב...
קרא עוד »
ספט 09, 2021