עלות בניית ממד בבית פרטי

עלות בניית ממד בבית פרטי

אם גם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה לבנות ממד חדש בבית חסר חדר בטחון, במאמר זה תוכלו לקבל את המידע המבוקש. ניתן לומר לכם כבר כעת שהעלות מבוססת על מחיר השוק של חומרי ההגנה הנדרשים, החל מחומרים נגד אב"כ אשר יש להטמיע ברצפה, וכלה בחומרי הגנה פיזיים כמו פלדה וזכוכית מחוסמת. אז לכמה העלות מסתכמת?

עיבוי הרצפה בחומרי הגנה מאב"כ

בפרויקט זה אתם נדרשים לשלם על התמורות הבאות רכישת חומרי ההגנה, שיפוץ פתיחת הרצפה, ועבודת הטמעת החומרים. כמו כן, תצטרכו לשלם גם על סגירת הרצפה עם סוג הריצוף המועדף עליכם: הקודם, פרקטים, בלטות או אחר.

דלת וחלון חדשים

עלות נוספת המצטרפת למחיר הממד היא רכישת דלת וחלון ייעודיים: דלת דמוית דלת כניסה מאובטחת כמו פלדלת, רב בריח או שריונית חסם, כולל דסקית סיבובית שתחליף את המנעול כדי לאפשר כניסה מהירה ללא עיכובים. יש לשלם גם על חלון עם זכוכית מחוסמת, כולל זוג לוחות פלדה שיגנו עליה בשעת חירום. כמובן שמחיר עלות בניית ממד בבית פרטי כולל גם את העבודה שבהחלפת האביזרים הקיימים באלו.

עיבוי הקירות בשכבות הגנה

עלות בניית ממד בבית פרטי מבוססת על עיבוי הקירות בשכבת פלדה אחידה. היא מבוססת על פלטות הפלדה שישנן בחלון עליו פירטנו לעיל. העלות תלויה במחיר המתכות בשוק, ואליה יש להוסיף עוד 2 מוצרים ושירותים: ציפוי הלוחות בלבידי עץ עם סיבי זכוכית להגנה נוספת וכמובן עלות עבודה והתקנה של כלל חומרי העיבוי בקירות שלכם.

עלות בניית ממד בבית פרטי – גמר השיפוץ

כאשר מסתיים השיפוץ של הממד – מגיע שלב העיצוב, אשר מסכם סופית את שיפוץ החדר. העיצוב כולל הטמעת רצפת פרקט או אחרת על פי העדפותיכם, צביעת הקירות בגוון המבוקש, והטמעת שקעי חשמל ומנורות. עלות בניית ממד בבית פרטי תלויה לגמרי בכם, בשלב זה, ועל מנת לסכם את המחיר תצטרכו לדעת בדיוק כמה מנורות נדרשות, אלו חומרי צביעה מתבקשים, וכד'. חברת התקנת ממדים תתקין עבורכם את הגמרים שהזמנתם ובכך תשלים את בניית חדר הבטחון שלכם. אם הבית שלכם אינו מכיל חדר שכזה, חשוב להסדיר את השיפוץ מהר ככל האפשר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 התנורים הטובים ביותר לשנת 2023
בעולם המהיר של היום, יש צורך בתנור אמין ויעיל במטבח שלך. בין אם אתה שף שאפתן או טבח ביתי עסוק, השקעה...
קרא עוד »
יול 05, 2023
איך מתנהל טיפול CBT לילדים?
בתור אזרחים של מדינת ישראל, אתם בוודאי מכירים היטב את האווירה המתוחה אשר בדרך כלל שוררת במדינה. נדמה...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
סידורים לעילוי נשמת – מה זה?
אחת המצוות החשובות ביותר ביהדות, מתייחסת לעילוי נשמתו של המת. מדובר על מצווה במהלכה מבצעים פעולות...
קרא עוד »
יול 28, 2022