ציפוי מגן לזכוכית

ציפוי מגן לזכוכית

ציפוי מפני ירי, הדף, שבירת זכוכית ופריצות

אם נשקפת סכנה לחייכם בתוך ביתכם או במכונית שלכם, במשרד או במבנה שבו אתם עובדים, אתם זקוקים לציפוי מגן לזכוכית. ציפוי מגן לזכוכית מגן עליכם מפני ירי, מפני הדף, מפני שבירת זכוכית, מפני פריצות. בין אם מדובר בסכנה ביטחונית, בין אם מדובר בסכנה פלילית, אתם יכולים להגן על עצמכם ולמנוע פריצות, סכנת ירייה ושבירת זכוכיות בביתכם שלכם, בכלי הרכב ובמבנים השונים שבהם אתם עובדים, זאת בזכות ציפוי מגן לזכוכית.

 

ללא סכנת שריטות או נזקי מזג האוויר

ציפוי מגן לזכוכית אינו נראה כיוון שהוא שקוף ואינו מכביד על החלונות. הוא מאפשר ביטחון אמיתי, כך שגם אם יעופו רסיסים היישר לחלון ביתכם, הציפוי ישמור עליכם מפני סכנת ההדף והשברים. את הזכוכית יצמידו המתקינים למשקוף, לא נשקפת סכנת שריטות או נזקים של מזג האוויר. גם בעת סכנה של רעידת אדמה, הציפוי מגן עליכם מפני אסון מאיים. גם אם יגיע פורץ עם פטיש במשקל כבד, הוא לא יצליח לשבור בקלות את החלון ויתייאש מהמלאכה הארוכה שעלולה לחשוף אותו במהרה, יוותר וילך לדרכו כפי שהגיע.

ציפוי מגן לזכוכית

ציפוי אמין

אותו ציפוי מגן מוכר גם לחברות הביטוח, כך שאם תצטרכו לתבוע נזקי רכוש, הביטוח מכיר בכך שהגנתם על הנכס שלכם באמצעים העומדים לרשותכם. כיוון שכך הוא הדבר, תוכלו להסיק על אודות אמינות המוצר – הגנה שלמה לחלונות שלכם, תחליף לסורגים, אפשר לישון בשקט. אין סכנת פיצוצים, רסיסים, הדף ופריצות. אם הצבא משתמש בציפוי מגן לחלונות, משמע שהמוצר שומר על הביטחון האישי, ואם הצבא יכול, גם אתם יכולים לשמור על עצמכם באותו הדרך בדיוק.

 

ציפוי על פי תקנים

ציפוי מגן לזכוכית צריך להיבדק על ידי החברה המתקינה במעבדות העובדות על פי תקנים בין לאומיים מחמירים ומוכרים. הרי לא תשחקו עם הביטחון של החיים שלכם, כך גם חברות בעלות מוניטין יבטיחו עמידה בתקנים הנחוצים. בשלב הראשון מדביקים את הציפוי. אחר כך חותכים אותו ומצמידים למסגרת החלון. שיטת ציפוי פשוטה וידידותית למשתמש, אך חשוב שגם התקנת הציפוי תיעשה על ידי גורם מקצועי ומיומן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי תקלות במקררים
המקרר מקרר את תכולתו בפעולה הדומה למזגן, בשני מוצרים אלו התקלות אינן שכיחות, לפחות לא בשנות חייהם...
קרא עוד »
ינו 27, 2019
גילוי יתרונות נסתרים: בחירת סכינים מיוחדות
כמומחה בעולם הקולינרי, חקרתי את אינספור היתרונות הנלווים לבחירת הסכינים הנכונות למטבח שלך. במאמר זה,...
קרא עוד »
פבר 28, 2024
מדפסות SAMSUNG VS HP
אנשים רבים מתעניינים בתחרות הערה הקיימת בין מדפסות  SAMSUNG VS HP. מדובר ללא ספק בשתי חברות המדפסות...
קרא עוד »
יונ 30, 2019