רעיונות למתנות לחג הפסח לילדי בית ספר

מתנות לפסח

אין כמו חופשת חג הפסח כדי לשמח את הלב של הילדים בכל הגילאים. הרי מי לא היה רוצה לנוח מבית הספר במשך שבועיים וחצי רצופים? מדובר על אחת מהחופשות המשמחות ביותר, היות והיא מסמלת את סיומו של החורף ותחילת האביב. עונת האביב מעניקה בדרך כלל תחושה של אושר ושמחה פנימיים, דבר שמתעצם פי כמה וכמה כאשר משלבים זאת עם חופשה מבית הספר. כדי להמתיק עוד יותר את החופש ואת אווירת החג, נהוג לחלק לילדים מתנות מקוריות ומעניינות ומשמחות לכבוד חג הפסח. כמובן שלכל בית ספר יש את המדיניות שלו בעניין, אבל ברוב המקומות נהוג להעניק לפחות שי סמלי. בדיוק כמו שבכל מקומות העבודה נהוג להעניק שי לעובד, אין שום סיבה כי ילדי בית הספר לא יקבלו מתנה לחג כמו כולם.

רעיונות מפתיעים למתנות לחג הפסח לילדי בית ספר בכל הגילאים

קודם כל, חשוב להבין כי המתנה לא חייבת להיות יקרה או יוקרתית במיוחד, היות וכל ילד ישמח לקבל מתנה לחג, ללא שום קשר לעלות שלה. מדובר קודם כל על אקט סמלי, אשר מעניק לכל ילד תחושה של שייכות והערכה אישית. לכן אין שום משמעות אם מדובר על ברכה מצוות בית הספר שמגיעה עם חפיסת שוקולד כשר לפסח, או לחילופין סלסלת מתוקים מושקעת, שמכילה אגוזים, סוכריות ועוגיות שונות (כשר לפסח כמובן). מעבר לדברי המתיקה, ניתן להעניק לילדים מתנות שונות שמתקשרות לרוח החג. ניתן למשל לחלק קלפי משחק שונים המכילים איורים הקשורים לפסח. ניתן היום למצוא משחק זיכרון שמכיל תמונות של שולחן החג, עשרת המכות ומושגים רבים נוספים שמקושרים לרוח החג. מעבר לכך, ניתן להעניק מתנות שישמשו את כל משפחת הילד, ולא רק את הילד לבדו. ניתן למשל לחלק ספר מתכונים מעוצב לפסח, סט ציפיות לכריות עם תמונות החג ואפילו סט מגבות מטבח בעלות איורים או כיתוב של פסח.

לסיכום, ניתן היום למצוא לא מעט רעיונות שונים ויצירתיים למתנות לחג הפסח לילדי בית ספר בכל גיל ובכל כיתה. לא חייבים תקציב עצום, היות וניתן למצוא מתנות שוות במינימום מחיר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להפחית לחץ בחיי היום יום ?
לחץ הוא בעיה שכיחה שאנשים רבים מתמודדים איתה במקום העבודה. זה יכול להיגרם ממספר גורמים כולל לחצים...
קרא עוד »
ספט 22, 2022
המרת קלטות – לשמור מחדש זיכרונות ישנים
מאז ומתמיד אנשים אהבו לתעד אירועים חשובים בחיים שלהם באמצעות צילום. כאשר היה מדובר בצילום וידיאו של...
קרא עוד »
ינו 21, 2019
שמפו לשיער למה כדאי לא לחפוף עם כל שמפו
שיער הוא אחד הנכסים האישיים החשובים ביותר שלנו. איכות השיער שלנו משפיעה מאוד על האופן שבו אנחנו נראים...
קרא עוד »
נוב 01, 2022