העצמה אישית לילדים

העצמה אישית לילדים

אחת המשימות של ההורים והסביבה הקרובה היא להעצים כל ילד, להראות לו עד כמה הוא חשוב למשפחה כולה, להעצים את היכולות שלו בתחומים שונים ולפרגן לו על ההצלחות שלו.

העצמה אישית לילדים

יש ילדים שלא מקבלים מספיק חיזוקים בבית, או שאינם מפנימים את החיזוקים הללו ולכן יש לקדם אותם בדרכים שונות כדי להעניק להם את התחושה האמיתית של הערך שלהם. את החיזוקים החיוביים הם יקבלו בהדרכות רוחביות (ראו באתר https://www.galsuccess.com) הכוללות מגוון גדול מאד של נושאים אשר יעניקו לו פידבקים טובים לאור הידע הרב שלו, המסוגלות לבצע דברים והיכולות המופלאות שלו.

המטרה היא לעשות כל שניתן כדי לשפר את הדימוי העצמי לילד, להעניק לו ביטחון עצמי שיאפשר לו לפרוץ קדימה בתחומים שונים, משפחתיים, חברתיים, לימודיים ועוד.

הדבר לא קורה ביום אחד אלא מדובר בעבודה סיזיפית שכולל כמה וכמה מפגשים הן יחידניים והן קבוצתיים שמטרתם להעצים את הילד, כדי שיכיר את האפשרויות הרבות שהוא מסוגל לבצע. ההכרה העצמית הזו היא תהליך למידה שאורך לעיתים פרק זמן קצר ולעיתים פרק זמן ארוך, אך כשזה קורה השמיים הם הגבול ואפשר לראות שינוי מהותי בתפיסת העולם, בהתנהגות ובהתנהלות היום יומית.

> בדקו מבחר משחקי העצמה לילדים באתר גלגל הצלחה

תחושת הסיפוק של הילד 

כאשר הילד מתחיל לחוש בהבדלים, הדבר משרה עליו אווירה טובה ותחושה נעימה. הוא מסופק מפעולות שונות שהוא מבצע בהתאם להנחיות שקיבל מהמטפל בקורס והוא מאושר שהדברים מצליחים לו. עקב כך תחושת הסיפוק עולה עולה מיום ליום והוא מקדם את היכולות שלו גם בנושאים אחרים. ההצלחה מרגיעה את האימפולסיביות שאפיינה רבים מהם שהיו זקוקים לוויסות חושי ולהנחיות לגבי דחיית הסיפוקים. הרוגע שנרכש עם הזמן הוא המפתח להצלחה ברבדים שונים של עשייה.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך מבפנים: בחירת מערכות ישיבה
כמומחה בתחום מערכות הישיבה, זיקקתי תובנות חיוניות שיעזרו לך לנווט בתהליך בחירת אפשרויות הישיבה כמו...
קרא עוד »
מרץ 14, 2024
מהו סטיספייר ולמה את חייבת כזה במגירה שלך
רוצה להגיע לסיפוק מיני? בא לך לגוון את חיי המין שלך? או לחוות מין אוראלי ללא שותפים? כדאי שתכירי את אחת...
קרא עוד »
אוג 17, 2022
איזו הכשרה עוברת מאמנת אישית?
בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש לא מעט מאמנות אישיות שאליהן כל אחד מאתנו יוכל לפנות. לכן, אם אתם בדילמה...
קרא עוד »
ינו 30, 2021