יום כיף בקיבוץ

הקיבוצים ברחבי ישראל, מהצפון ועד הדרום, מספקים מגוון רחב ואטרקטיבי במיוחד של אטרקציות מהנות ליחידים, זוגות וכל המשפחה. אין ספק שבקיבוצים בישראל אפשר למצוא כל כך הרבה דברים שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ או אפילו בעולם.

יום כיף בקיבוץ יכול להיות פעילות מהנה מאוד לכם יחד עם הילדים שלכם, בתור בריחה מהלחץ והעומס היומיומי של העיר והשגרה השוחקת של היומיום. בקיבוץ החיים מתנהלים אחרת – רגוע יותר, טבעי יותר, שקט יותר. 

מה אפשר לעשות בקיבוץ?

תלוי לפי הסגנון שלכם, והאם אתם מגיעים לחוד או יחד עם המשפחה, תוכלו להנות משפע של אטרקציות בקיבוצים מכל סוג בהתאם למה שהמקום מציע. יש פעילויות רגועות ושקטות יותר, מלאות חן ותרבות כמו ערבי שירה, סיורים רגליים במוזאונים ובתי תערוכה המציגים את מיצגי הקיבוץ וסיפורים של המקום והאנשים החשובים שהקימו אותו, ותוכלו כמובן להשתתף בפעילויות המיוחדות בקיבוץ כמו רכיבה על סוסים, דריכה על ענבים ביקב, עבודה בחווה ועוד.

נהנים מפעילויות אקסטרים? תוכלו למצוא מגוון פעילויות שימריצו לכם את האדרנלין בקיבוץ – רכיבת שטח אתגרית ברחבי השטח של הקיבוץ, טיסה על מצנחי אוויר וטרקטורונים מעופפים, סנפלינג ועוד. 

אין ספק, לכל קיבוץ יש את הטעם והסגנון המיוחד שלו.

מתי כדאי לבוא לבקר בקיבוצים?

יש פעילויות רבות בקיבוצים המתרחשות כל השנה ויש כאלה המתרחשות רק בזמנים מיוחדים. למשל, פסטיבלים ואירועי תרבות מיוחדים יכולים להתקיים רק בימות חול המועד, בשל התנודה הרבה של מבקרים מכל רחבי ישראל. ייתכן ופעילויות מסוימות יתרחשו בשעות מסוימות של היום – שעות הבוקר המוקדמות, שעות הערב והלילה או כל היום. חשוב מאוד לתזמן את ההגעה שלכם שלא תתקלו בפקקים רבים ועומסים רבים, במיוחד בתקופות חופשת הקיץ, חנוכה וחול המועד.

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על נופש בקיבוץ.

 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציפוי מגן – כל מה שחשוב לדעת עליו
כשחשבו בעבר על מיגון חלונות נהוג היה להתייחס לסורגים. כיום, במציאות הביטחונית המורכבת ועם הפיתוחים...
קרא עוד »
יונ 13, 2021
איזה קינוחים אפשר להכין בבית?
המאמר הזה עוסק בקינוחים שקל להכין בבית. הוא יכלול גם כמה מהקינוחים הפופולריים ביותר כמו בראוניז...
קרא עוד »
דצמ 07, 2022
יום הולדת קרקס
אם בקרוב יש לילד או לילדה שלכם יום הולדת וכמו מדי שנה אתם חושבים מה לעשות הפעם, אבל רוצים שזה יהיה משהו...
קרא עוד »
נוב 17, 2022