מהי הדרך הנכונה לקנות בית?

האם אתם מכירים את האנשים שקונים נכס ואחר כך מגלים שהיו בעיות שלא קיבלו עליהן התרעה מראש ולכן גם עלויות השיפוצים של הנכס והכשרתו היו גבוהות מהמצופה? זה קורה משום שיש עדיין אנשים שמדלגים על בדיקות מקדימות לבית שיבחנו אותו מהמסד ועד הטפחות וייתנו להם את הדוח המלא ביותר שיכול להיות על מצבו. הסיבות לפשרה היקרה הזאת יכולות להיות לחץ כדי לא להפסיד נכס במחיר מצוין או בגלל אילוצי זמן אחרים. עם זאת, זאת בדיוק הסיבה שבגללה לא מוותרים על הזמנת דוח של מומחה בדק בית, כדי להבין איפה אתם עומדים, כמה הנכס שווה באמת ומהן הבעיות הצפויות לכם בהמשך אם תקנו אותו ותרצו להשמיש אותו למטרתכם. 

למה חשוב להזמין דוח בדק בית בזמן?

יכול להיות שמרוב התלהבות למראה נכס מסוים אתם יכולים להיות מסונוורים מעט ולא לראות את נקודות התורפה שלו. יכול להיות שאתם גם אנשים שאוהבים להאמין לכל מי שמספר לכם שהבית בסדר גמור ו"מעולם לא היו אתו בעיות". נכון, יכול להיות שהם עצמם לא נתקלו בבעיות או שזה לא החמיר או שהם לא קנו את הנכס ממש לאחר הבנייה שלו ולכן אינם מודעים לחריגות בנייה, ליקויי בנייה ובעיות אחרות שמוסתרות מתחת לפני השטח. לכן, רק בדק בית לפני קנייה ייתן לכם את מלוא התמונה של הנכס שאתם רוצים לקנות עוד לפני שנכנסים אליו. גם אם תחליטו לקנות את הנכס, עדיין תעשו זאת בעיניים פקוחות ובידיעה ברורה מה עליכם לתקן ולשפץ, אילו אישורים ובעיות ביורוקרטיות מצפים לטיפול שלכם וכך תוכלו ליהנות מהנכס מבלי להרגיש שרימו אתכם.

גילוי נאות משנה את התמונה

לא כל עסקה נופלת בגלל גילוי נאות של מצבו של הבית. למעשה, זה עשוי אפילו לסייע לכם להפחית את מחיר הבית ולתת לכם הקלות והטבות בדרך לרכישתו. מה שחשוב הוא לדעת שאינכם קונים חתול בשק ואתם יודעים למי לפנות כדי לפתור בעיות, כמו עורך דין לנדל"ן, מהנדס או אדריכל כדי שיעבדו על הנכס אתכם. החברה מציעה לכם את מומחי בדק הבית הטובים ביותר שמגישים לכם שהדוח המלא ביותר שמתחיל לבדיקת האישורים והתכניות של הבית, דרך הקונסטרוקציה וההנדסה שלו ועד התשתיות ושאר התחומים שבהם יש לבדוק כמו גימור, נגרות, מסגרות, חיבורים וצנרת ועוד. הדוח הזה גם יגלה לכם מהו ערכו האמיתי של הבית ומה אפשר לעשות כדי לשלם עליו מסים בהתאם לשוויו האמיתי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי הנפלאות הנסתרות של אבני חן: תובנות מומחים
אבני חן מסקרנות ומרתקות את האנושות במשך אלפי שנים, הפיתוי שלהן מתעלה על הזמן והתרבות. בתור סמכות...
קרא עוד »
פבר 10, 2024
פירוק רכבים בנתניה – לאיזה מגרש לפנות?
נתניה היא מוקד תחבורה מרכזי במדינה, עם רכבות מתל אביב, ירושלים וחיפה מתכנסות לתחנה המרכזית שלה. יש לה...
קרא עוד »
אוק 03, 2022
קורקינט לילדים
קורקינט הפך לכלי נסיעה ומשחק מועדף על ידי ילדים ובני נוער. מדובר ברכב שנע על שניים או שלושה גלגלים אשר...
קרא עוד »
פבר 12, 2021