האם ניתן לבצע איטום קירות חיצוניים בחורף?

השאלה היא האם ניתן לאטום קירות חיצוניים בחורף? כן, ניתן לעשות זאת. אתה רק צריך כמה חומרים וקצת זמן. כפי שניתן לראות, איטום קירות חיצוניים בחורף יכול להיעשות עם החומרים הנכונים ובפרק הזמן הנכון. 

איך מבצעים איטום קירות חיצוניים בחורף?

איטום קירות חיצוניים בחורף היא משימה קשה מכיוון שהטמפרטורה בתוך הבית משתנה כל הזמן. הדרך הטובה ביותר לאטום קירות חיצוניים בחורף היא באמצעות בידוד קצף בהתזה. ניתן ליישם אותו על כל סוג קיר והוא לא יידבק לאף משטח, כך שקל לנקות אותו. גם בידוד קצף ספריי קל להתקנה ולהסרה, כך שלא תצטרך לדאוג מפגיעה בקירות עם כלים או כימיקלים. . קצף ספריי הוא הטוב ביותר לאיטום קירות חיצוניים בחורף מכיוון שקל להתקין, לנקות ולהסיר אותו. זה לא יידבק לאף משטח.

מהם הגורמים שצריך לקחת בחשבון?

איטום קירות חיצוניים בחורף יכול להיות משימה קשה. חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על התהליך וכיצד לטפל בהם. הגורם החשוב ביותר המשפיע על איטום קירות חיצוניים בחורף הוא הטמפרטורה. ככל שהטמפרטורה קרה יותר, כך קשה יותר לאטום את הקיר. אם נכנסת רוח קרה מבחוץ, זה יקשה על האיטום הרבה יותר מאשר אם לא הייתה רוח כלל. בנוסף, ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על איטום קירות חיצוניים בחורף כגון: עומס שלג, עומס גשם, שינוי טמפרטורה ומחזור הקפאה-הפשרה . עומס השלג הוא משקל השלג המצטבר על בניין. חשוב לזכור שרק כ-60% מהמשקל המצטבר יישארו על מבנה ברגע שהוא נמס. עומס גשם הוא משקל המים הנופלים על בניין, ומחזור הקפאה-הפשרה מתייחס לתדירות שבה עלים, דשא וחומרים אורגניים אחרים עוברים הקפאה והפשרה בחורף. בישראל כמובן מדובר יותר בגשמים ופחות בשלג (למעט אזורים מסוימים ברחבי הארץ) ובכל מקרה כדאי לקרוא לאיש מקצוע מתאים.

לתיאום איטום >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם הכתיבה תיעלם מהעולם? ואיך הכתיבה מושפעת מעידן הAI?
יש הרבה חשש שהכתיבה תאבד בעולם עם הופעת הבינה המלאכותית. למעשה, אנשים רבים כבר רואים את זה קורה. עידן...
קרא עוד »
יונ 17, 2023
טיפים לעיצוב מטבח 3 מטר
אם יש לכם חלל גדול עבור מטבח סביר מאוד שתרצו לנצל את החלל הזה כמו שצריך ולבנות מטבח מושלם שישמש אתכם...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021
ציוד לבריכות נוי
בריכת נוי היא סוג של בריכה שנועדה להעצים את היופי של אזור חיצוני. ניתן להשתמש בו כדי ליצור מוקד חזותי,...
קרא עוד »
אוג 08, 2022