מחפשים חולצות לחייל הטרי? כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם

מחפשים חולצות לחייל הטרי? כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם

ברגע שאדם מתגייס, הוא מתחיל שלב חדש בחיים בו הוא משרת את המדינה ומקדיש חלק ניכר מזמנו לצורך זה. הציוד שחיילים טריים זקוקים לו הוא רב בין אם מדובר בכלי הרחצה, גרביים איכותיות וכמו כן גם חולצות. חיילים בצה"ל מורשים ללבוש לפעמים מתחת למדים חולצה לבנה או ירוקה בלבד. כאשר בוחרים חולצה לחייל טרי, מומלץ לברר על הדפסה על חולצות בירושלים ולשים לב לדברים הבאים.

בחרו בחולצות נושמות

חיילים בטירונות ובוודאי שבטירונות קרבית עומדים בפני ריצות וכושר גופני רב. אמנם בחלק גדול מהזמן הם ילבשו גם את מדי הב' במהלך האימונים אך לעיתים הם גם יורשו ללבוש רק חולצת טריקו. במידה וחייל ילבש חולצה נושמת במהלך האימונים, הרי שגופו יהיה מקורר יותר והדבר יקל עליו מאוד באימונים. בנוסף, במידה ותרכשו לחייל חולצות מבד אשר מנדף זיעה בצורה מרבית, הרי שהחייל יסבול פחות מריחות לא נעימים וחולצה אשר מתנדפת מהר מאפשרת לו לנוח יותר בין אימון לאימון כאשר זה לא ירגיש שהוא ספוג נוזלים. סיבה נוספת לבחור בבדים מתנדפים הינה על מנת להקל על החייל בתורנויות המטבח אשר ידועות בהרטבת החיילים.

הימנעו מחולצות עדינות

במידה והחייל צפוי להישאר בבסיס למשך שבועיים או אפילו יותר, מומלץ לבחור בחולצות אשר עשויות מבדים וחיבורים חזקים. למידע נוסף ובחירת חולצות איכותיות, היכנסו לאתר https://www.jacoshirts.com/. כאשר חייל נוסע לבסיס למשך 21 יום למשל, הוא מוגבל בכמות הציוד שהוא יכול לסחוב על גבו ואפילו אם הוריו יבקרו אותו בשבת עדיף שהבגדים עימם הוא עושה את הפעולות ביום יום יהיו חזקים מפני שחיילים עומדים בעומסים קשים, לעיתים זוחלים וכאשר חייל עובד עם מכונות לדוגמא, בדים עדינים מדי עשויים להיקרע באופן תכוף יותר.

מומלץ שיהיו לו בגדים טרמיים זמינים

בגדים טרמיים ידועים ביכולתם להיות דקים יחסית ולחמם את החיילים בצורה מרבית. הדבר יכול מאוד לסייע לחייל בימים הקרים בבסיס או בשטח מפני שללבוש שריגים או חולצות עבות יכול להעיק ולהיות לו לא נוח. החולצות הטרמיות יכולות לשמש את החייל בלילות הקרים כאשר הוא ישן וגם כאשר הוא מבצע פעולות שונות בבסיס.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תאונת עבודה מה עושים כדי למקסם את הפיצויים
לעבור תאונות עבודה זה לא עניין פשוט. ההתמודדות כאן בדרך כלל קשורה לא רק לתאונה עצמה ולשיקום ממנה, אלא...
קרא עוד »
מרץ 13, 2022
חדרי שינה וינטאז'
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתעניינים בתחום של עיצוב חדרי שינה וינטאז'. חשוב להבין כי חדר...
קרא עוד »
נוב 07, 2020
השקעות נדל"ן באנגליה – האם זה כדאי?
אנשים רבים הגיעו למסקנה שאם ברצונם לייצר לעצמם הכנסה פסיבית הרי שהשקעת נדל"ן זו הדרך הנכונה. ואכן...
קרא עוד »
יול 21, 2019