רעיונות לעיצוב חדר הילדים

רעיונות לעיצוב חדר הילדים

חדרי הילדים אמורים להיות חדרים עליזים עם אלמנטים וקישוטים מעולם הילד. הבעיה היא שהילדים אוהבים גיוונים. הם לא רוצים להישאר עם אותו חדר באותו עיצוב למשך שנים. אז בדיוק לצורך הזה נוצרה האפשרות של מדבקות קיר מעוצבות לילדים. המדבקות לקירות חדר הילדים יוצרות בעלות נמוכה במיוחד ובהשקעה מזערית ממש, מראה מעוצב וייחודי.

חדר ילדים לתינוק שלנולד

כאשר באים לעצב את חדרו של התינוק שנולד, צריך לחשוב על צבעים שישרו רוגע ושלווה בחדר, ישוו למקום הרבה רוך ושלווה,  יהפכו את החלל לתינוקי ומתוק במיוחד.

העניין הוא שמהר מאוד התינוק שלנו יגדל והחדר כבר לא ממש יתאים לילד הגדל. הוא יהיה מידי תינוקי ולא בדיוק יתאים לאווירה הרצויה.

בדיוק לשם כך, ישנם מדבקות טפט לקיר המתאימות לחדרי ילדים. המדבקות הללו כוללות דמויות מעולם הילד, הן כוללות ציטוטים שונים או הדפסים רבים ומגוונים. התוצאה תהיה שוב חדר מדהים, מתוק עם מראה מושקע במיוחד.

חדר ילדים למתבגר

כאשר הילד גדל והופך לנער, הוא כבר לא ירצה את העיטורים הילדותיים. הוא ירצה לראות חדר עם מראה בוגר אך מרשים.  בדיוק לשם כך ישנן מדבקות המתאימות לעולם הבוגר של הנער. החדר יהפוך תוך דקות ספורות לפינת חמד של ממש. הנער יתאהב בחדר שלו כמו שרק נער מתבגר עשוי להתאהב. הוא יאהב את החדר שלו, ייהנה לשהות בו, ישמח לארח בו חברים וכמובן שהוא ייהנה לשכב לישון שם בסופו של יום.

סדר בחדר

ישנה משמעוות עמוקה לחדר של הנער ולחיבור שלו לחדר. כך הוא יתחזק את החדר היטב על מנת שהוא תמיד ייראה טוב והא ישקיע בחלל הפרטי שהוא רק שלו. כאשר משקיעים בחדרו של הנער, כבר לא צריך להעיר לו יותר מידי לשמור על התחזוקה ועל הסדר בחדר. הוא ירצה לעשות זאת מעצמו בגלל החיבור שנוצר בינו לבין החדר הפרטי שלו.

מובן שהמדבקות הם רק הקישוט על הקירות. את המיטה, את הארון, את שולחן הכתיבה, את השטיח וכו', את כל אלו צריך לבחור בהתאם לטעמו של הילד על מנת שהוא יאהב את חדרו וינצל אותו היטב, לטובה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחקים לילדים
עולם המשחקים רווי מידע ומאפשר לכל הורה לפתח את החשיבה ואת היצירתיות אצל ילדיו באמצעות משחקים לילדים....
קרא עוד »
מאי 02, 2022
איך להתכונן לדייט ראשון?
לא מעט רווקים ורווקות יוצאים לדייטים ראשונים, בין אם אלה בני זוג פוטנציאליים שהכירו באחת מאפליקציות...
קרא עוד »
מרץ 03, 2020
מעצבים בשבילכם – לקטנטנים שלכם
כשהורים מחפשים מתנה לתינוקות שלהם, הם יכולים לבחור בין שתי אופציות. אופציה אחת, מתנות מן המוכן, כפי...
קרא עוד »
ספט 27, 2020