מתכננים טיול אוהלים בטבריה? אלו הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון

טיול אוהלים בטבריה

ימי האביב כבר כאן, וריח הפריחות מכה באפינו – מה שגורם לתחושה נפלאה! ימים אלה כוללים גם את חופשת החג ואת הימים המיוחדים של עם ישראל, תוך שהם מוציאים רבים אל הטבע, אל אתרים פופולאריים, כמו גם אל טיולי אוהלים בטבריה.

כפי שרבים יודעים, קמפינג ליד הכינרת שכולל שהות בצפון וטיול בעיר טבריה (עיר אשר הפכה בשנים האחרונות לאטרקטיבית ומושכת), יכול להוות אופציה נפלאה להעברת ימי החג והחופשות, בעוד שרבים רוצים לדעת כיצד להתכונן אל טיול אוהלים מסוג זה. אז כיצד מתכנונים לטיול אוהלים בטבריה? כמה דגשים בהמשך:

בחירת מסלולים ומקום לחנייה

כאשר מגיעים אל צפון הארץ ישנם לא מעט מסלולי טיול שניתן לבחור מהם. ישנם מסלולים ליד הכינרת, מסלולים בין נחלים כמו נחל דן, הירמוך והיהודייה, בעוד שבעיר טבריה ובסמוך לה ניתן להגיע אל מגוון תצפיות ואתרים מרהיבים. תכננו את הטיול כך שתדעו בכל זמן לאן פניכם מועדות.

בררו על השכרת רכב מסחרי

אם אתם יוצאים לטיול עם מספר רב של מטיילים כמו עם בני משפחה וחברים: בררו על השכרת רכב מסחרי. הרכב גדול, מכיל ונוח יותר ולכן עשוי להפוך את הקמפינג לאטרקטיבי יותר.

באמצעות רכב מסחרי ניתן לצאת לטיול עם מספר גדול של אנשים, לחסוך בעלויות דלק, ואף לארגן את החפצים והציוד הדרוש לטיול בצורה נוחה יותר. לכן יש כבר עכשיו לברר על השכרת רכב נוח לחופשה.

הכנת ציוד עבור הטיול

קמפינג בכל מקום בארץ, ידרוש בדרך כלל ציוד לשהייה נוחה במקום בין אם בחרתם לשהות בחניון לילה בו אמצעים נוחים ללינה, לבין אם בחרתם בלינה בחופי הכינרת.

ציוד זה כולל ביגוד חם ובגדים קצרים, נעלי הליכה כובע ומשקפי שמש, כלים לבישול, שקי שינה, אוהלים נוחים, ערכת עזרה ראשונה, גזייה, גנרטור עבור חשמל ותאורה, כלי רחצה, כפכפים למים, בגד ים, מגבות, נעלי הליכה סגורות וכל הציוד הדרוש עבור שהייה נוחה באזור הצפון.

תרמילים ותיקים

בזמן שאתם יוצאים לטיול ולינה בשטח, ארגנו תיקים מתאימים כמו כאלה עבור ביגוד וציוד לכמה ימים, כמו גם תיקים קטנים עבור טיולים בשטח. בכך תוכלו לארגן את הציוד שלכם בצורה נכונה.

חסכון בעלויות

נסו לחסוך בעלויות בזמן הטיול. הימנעו מעצירה ורכישת אוכל בתחנות דלק שבהן חנויות יקרות והכינו אוכל עבור הנסיעה מבעוד מועד. בצעו קניות מרוכזות באחד מהסופרים הגדולים באזור הצפון וחפשו אטרקציות בטבריה אשר מציעות כניסה חינם בחגים ובימים מיוחדים. בכך תוכלו לחסוך בעלויות.

 

עשו את כל אלה והטיול שלכם יהיה כיפי, אטרקטיבי ומושלם!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות חיוניות על איתור וטיפול בנזילות מים
האם אתה מודע להיבטים המכריעים של איתור וטיפול בנזילת מים, שלעתים קרובות לא שמים לב אליהם? חקור את...
קרא עוד »
מרץ 10, 2024
מטפלת רגשית – קווים לדמותה
מטפלת רגשית כשמה כן היא, מטפלת במבוגרים או בילדים במלוא הרגישות, תוך הקשבה לכל מקרה ספציפי, מתן תשומת...
קרא עוד »
ספט 25, 2020
איך נזהה שיש צורך בשיקום קיר חיצוני ומהי הדרך היעילה לתקנו?
כאשר ישנם נזקים בקירות מבנה כלשהו מכל סיבה באשר היא, יש צורך להעניק לקיר טיפול מידי ומקצועי על מנת...
קרא עוד »
יול 12, 2019