איך לבחור חברת בניית אתרים?
תחום בניית האתרים הוא תחום חשוב מאוד היום בעידן הדיגיטלי. אנו צריכים אנשי מקצוע טובים בתחום כדי להפיק אתרי אינטרנט טובים, עם חוויית משתמש ברמה גבוהה, מותאמים למובייל ולמסכים בגדלים שונים וכאלה שיהיה נוח ונעים לגלוש בהם, למצוא את המידע או המוצרים שאנו מחפשים ועוד. אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לקדם את עצמכם באינטרנט ככל הנראה תצטרכו חברת בניית אתרים מקצועית כמו ג'נסיס למשל שתוכל לסייע לכם בנושא.
הפרמטרים החשובים לבחינה כאשר מחפשים חברת בניית אתרים מקצועית:
תיק עבודות – הדבר הראשון שנרצה להסתכל עליו יהיה ככל הנראה תיק העבודות של החברה. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. בהתאם לאיכות האתרים הנמצאים בתיק העבודות, לרמת העבודה עליהם, לאופן שבו הם נראים ואפילו לפיצ'רים המתקדמים באותם אתרים שפותחו על ידי חברת בניית האתרים – כך נדע את רמת העבודה של החברה. אם האתרים נראים מיושנים, פשוטים מדי או לא ידידותיים למשתמש – כדאי לכם להמשיך לחברה הבאה. אם מדובר באתרים מדהימים שעושים עליכם רושם טוב – אין ספק שהחברה יודעת לבצע את העבודה.
צוות מקצועי – על אף שאיננו מזלזלים ביכולות המקצועיות של אף אחד, הרי שאין כמעט או בכלל אנשי מקצוע שיכולים גם לספק לכם ייעוץ מקצועי לגבי מיתוג החברה (החיוני מאוד לאפיון האתר והאופן שבו הוא יראה), בונה אתר שגם יודע תכנות ושהוא גם, בנוסף לכל, מעצב גרפי מקצועי. חשוב שלחברה יהיה צוות עובדים שכל אחד מתמחה בתחומו ויחד יוכלו לספק לכם מעטפת מלאה לצרכים שלכם.
מעטפת מלאה – אם כבר דיברנו על מעטפת נדבר על ההקשר הנוסף שלה. מלבד בניית אתרים ייתכן ותצטרכו גם שירותי פרסום מסוגים שונים: ניהול קמפיין ממומן, שיווק ברשתות החברתיות, קידום אורגני וכו'. עבדו עם חברת פרסום מנוסה שיכולה לספק לכם מעטפת של שירותים במקום אחד. זה גם יחסוך לכם בעלויות, גם בצורה שכמה גופים שונים יעבדו על קידום ופרסום המותג שלכם והכול יהיה מסונכרן טוב יותר.
שירות ותמיכה – לבניית אתר מקצועי לעסק יש כמה שלבים, זה עשוי לקחת כמה שבועות וקצת מעבר לכך בהתאם לדרישות הלקוח, לעיצובים הנדרשים וללו"ז הצפוף של חברת הפרסום/חברת בניית האתרים שעמה אתם עובדים. בדקו שאתם יכולים לקבל שירות ותמיכה לכל צורך מנציגי החברה, שאתם מקבלים יחס סבלני ואכפתי ושניתנת לכם הרגשה טובה.