עיצוב לוגו יוקרתי
עיצוב לוגו הוא תהליך של יצירת סמל גרפי שניתן להשתמש בו כדי לזהות ארגון. לוגו הם לרוב הסימן המסחרי המזוהה ביותר של החברה ומהווים חלק חשוב במיתוג החברה. עיצוב לוגו יוקרתי עוסק גם בתקשורת ורעיונות. עיצוב לוגו צריך לא רק להיראות טוב, אלא גם לתקשר מה החברה עושה ואיזה ערכים היא מייצגת.
העיצוב הייחודי לעסק שלכם
תהליך יצירת הלוגו מתחיל בדרך כלל במחקר, שעשוי לכלול מחקר שוק, ניתוח מתחרים או מחקר חברתי אחר כגון קבוצות מיקוד או ראיונות עומק עם אנשים שישתמשו במוצר או בשירות. השלב הבא הוא סיעור מוחות של לוגואים אפשריים שעשויים לעבוד עבור העסק הזה ואז לצמצם אותם ללוגו מועדף אחד שישווק באמצעות ניסוי וטעייה עד שהוא יעמוד בכל הדרישות של הלקוח.
עיצוב לוגו הוא חלק חשוב מאוד במיתוג
זה הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו כשהם רואים את השם או הלוגו של החברה שלך. זה צריך להיות ייחודי, בלתי נשכח ופשוט. לוגו לעסק צריך להיות נצחי ולא טרנדי, כך שהוא עדיין יכול להיות מוכר בעוד שנים מהיום. ללוגו צריך להיות גם משמעות אוניברסלית ולעורר רגש אצל הצופה. לוגו מסובך מדי יגרום לצופים לחשוב מה זה אומר במקום מה אתה מנסה להעביר עם החברה שלך. הלוגו גם לא אמור להכיל טקסט מכיוון שזה יכול להקשות על אנשים לזכור את שם החברה שלך.
הלוגו אמור להיות מסוגל להעביר מסר על החברה תוך שנייה אחת או שתיים בלבד. זה אמור גם להיות מסוגל לעבוד היטב בפורמטים דיגיטליים כמו אייקוני מדיה חברתית, חתימות דוא"ל ולוגו של אתרים.
לוגו הוא לא רק תמונה או סמל, זה הזהות של המותג שלך שמדברת ללקוחות שלך על מה שאתה עושה ומי שאתה