איך מתגרשים מהר?

הליך גירושין

יותר ויותר זוגות בימינו מחליטים לפרק את החבילה ולהתגרש. אחת הסיבות שמחזיקות זוגות ביחד הינה תהליך הגירושין. תהליך הגירושין יכול להיות ארוך ומייגע אך האם ניתן לקצר אותו ולהתגרש מהר? תנו לנו לעשות לכם קצת סדר.

איך מתגרשים מהר?

ישנם מספר דרכים לזרז את הליך הגירושין כאשר המכנה המשותף של רובן הינו שיתוף פעולה בין בני הזוג.

אם קיבלתם החלטה משותפת להתגרש, תנסו בהתחלה לא לפנות לערכאות שם לרוב תקבלו הליך גירושין ארוך וגם יקר. הדרך המהירה ביותר להליך גירושין מהיר, הינה הסכם גירושין בין בני הזוג ללא התערבות בית המשפט, חוץ מצורך נתינת התוקף המשפטי למסמך.

כיצד מגבשים הסכם גירושין?

בשביל לגבש הסכם גירושין בין בני הזוג, הם צריכים לנהל דיאלוג על כל הנושאים כגון משמרות על הילדים אם יש, על תשלומי המזונות ועל חלוקת הרכוש. כאשר בני הזוג מתקשים לנהל דיאלוג כזה, מומלץ לפנות לעורך דין מגשר שישמע את טענות הזוג ויציע פשרות אשר כל אחד מבני הזוג יקבל רק אם זה יראה לו לנכון. בני הזוג יכולים גם להגיע אל המגשר כאשר הם מיוצגים כל אחד על ידי עורך דין מטעמם.

צעד משמעותי נוסף כדי להתגרש מהר, הוא שכירת עורך דין מגשר משותף. עורך דין זה צריך להיות מקובל על כל אחד מבני הזוג. בצורה זו יכולים בני הזוג לחסוך עלויות גבוהות על שכירת עורכי דין נוספים ולהתגרש במהירות האפשרית. חשוב להבהיר כי פניה לעורך דין משותף אינה מתאימה בכל מקרה. כאשר יש לבני הזוג חילוקי דעות או רגשות שליליים במיוחד אשר לא מאפשרים דיאלוג משותף, יצטרכו בני הזוג לשכור כל אחד עורך דין משלו ועורך דין מגשר נוסף כמו שמצוין בפסקה מעל.

מה עושים כשאין שיתוף פעולה כלל?

רוב האנשים יפנו לקבלת יעוץ מעורך דין רק בשלב שבו הם כבר בטוחים ב100% שהם רוצים להתגרש, או אפילו לאחר מכן. מומלץ לפנות לעורך דין בנושא בשלב מוקדם יותר וכך במידה ותתקבל ההחלטה הגורלית, תוכל להיות כבר מוכן מראש לנושא ולדעת מה מצפה לך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לערוך אלבומים משפחתיים מהממים? 5 טיפים
רוצים להפוך את הזיכרונות המשפחתיים שלכם לבלתי נשכחים וכאלה שיהיו שם לעד? כדי שכך באמת יהיה מומלץ...
קרא עוד »
דצמ 30, 2020
למה כדאי ללמוד צ'י קונג
כמה פעמים בחייכם חשבתם לעצמכם, שיהיה נכון מצידכם לעסוק במקצוע בו תוכלו להעניק לאחרים כלים שונים...
קרא עוד »
יול 12, 2019
איך בוחרים בושם לאישה – המדריך המלא
זהו מדריך על בושם, לכן הוא צריך להיות מאוד אינפורמטיבי ורלוונטי. אבל לייתר דיוק, זה מדריך על איך...
קרא עוד »
דצמ 31, 2022