טיפים איך לספר ילדים

טיפים איך לספר ילדים

המאמר באדיבות בית ספר לספרות דיויס ואודי

תספורת ילדים היא לא עוד דבר שעלינו לעשות ללא ידע, שכן אם וכאשר הילד שלנו יזוז תוך כדי התספורת, הרי שנכנסנו לבעיה שממנה נרצה להימנע ככל הניתן.

טיפים איך לספר ילדים |

לעולם אינך יודע למה לצפות, כאשר הפעוט שלך יסתפר על ידך. להלן כמה דרכים שתוכלו להכין לפני שאתם ניגשים לספר אותו:

אולי התינוק שלך נולד עם ראש שיער עבה. אולי הוא "קירח כמו כדור ביליארד", כך או כך, מתישהו במהלך החיים, רוב הילדים הקטנים זקוקים לתספורת, אפילו אם זה רק כדי להשאיר את השיער מחוץ לעיניהם. זה אפילו רגע מרגש וציון דרך להורים הטריים.

"בגילי שנתיים עד שלוש, הם ללא ספק הגילים הקשים ביותר לספר בהם את הילד", אומרת שרון דולב, מעצבת שיער. היא חותכת שיער של ילדים כבר חמש שנים, ויש לה המון טריקים בשרוול, בכדי להתמודד עם הלקוחות הקטנים ביותר שלה:

הביאו לתספורת בגדים להחלפה |

הפעוט שלך עשוי לסרב ללבוש את הגלימה, או להסתובב וכך להכניס שיער לבגדים שלו – כשהשיער יהיה על הגב שלו, זה יהיה זמן טורדני עבורו בהחלט.

אל תספרו בכוח |

הניסיון להגביל את התנועה של ילדכם עשוי להוביל להתפתלות שלו עוד יותר. אם ילדכם משתמש במוצץ, הביאו לו אותו. צעצוע מוכר שישאיר את ידיה תפוסות בזמן ששיערה נחתך, עשוי גם כן לעזור. 

"טבעות וצעצועים שהילד מרגיש אתם בנוח, הם דבר מקסים להביא לילד לשחק איתם בזמן שהוא מסתפר" אומרת מעצבת השיער לילדים שרון דולב. 

מספרים את הילד? הביאו חטיפים |

למה חטיפים? פשוט, זה יעסיק את הידיים של ילדכם – אך אל תביאו שום דבר דביק (כמו סוכרייה על מקל למשל). ילדים עסוקים בחטיפים לא שמים לב שמספרים אותם וכך תרוויחו את הרוגע שלהם.

קחו הפסקות בזמן התספורת | 

היו מוכנים לקחת הפסקה באמצע התספורת, או אפילו כמה הפסקות. הביא אנשים נוספים אם אתם יכולים. אח מבוגר או מישהו שהילד ישמח לראות. זה יכול להיות בדיוק הדבר שישמח את הפעוט שלך.

אולי יעניין אותך גם קורס ספרות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משלוח עוברים קפואים
עוברים מוקפאים הם אופציה לזוגות שרוצים להביא ילדים לעולם אך אינם יכולים לשאת אותם מסיבות שונות. ניתן...
קרא עוד »
אוק 24, 2022
בית בד
היום ניתן למצוא יותר ויותר משפחות המחפשות רעיונות לאטרקציות ופעילויות מעניינות עבור הילדים. תקופת...
קרא עוד »
ספט 20, 2019
מיטות בהפרדה יהודית – תזמינו אונליין
אתם יכולים למצוא מיטות בהפרדה יהודית ובאיכות גבוהה במיוחד בחנויות רהיטים ברשת. כך שאם תבחרו ללכת על...
קרא עוד »
מאי 18, 2021