לה קט לחתול שמח

לה קט

אתם בוודאי אוהבים את החתול שלכם, מאוד אוהבים אותו- ולכן אתם רוצים לתת לו את המזון הטוב ביותר עבורו. בדיוק כפי שאנחנו קונים לעצמנו אוכל איכותי בסופר ובודקים שמזון ירוד לא ייכנס אל פינו, כך גם עם חיית המחמד שלנו. וכשמדובר בחתול שלכם, טוב להכיר את לה קט . אם אתם רוצים להזין את החתול שלכם בתזונה מאוזנת ונכונה, לה קט יכולה להיות אופציה טובה עבורו וכבר תדעו גם אתם מדוע.

לא מפסיקים להתחדש

תזונה הוא נושא נחקר מאוד כבר שנים רבות. בשנים האחרונות ישנה האצה רבה בכל התחום המחקרי של תזונה ובתוכו גם תזונת בעלי חיים. תזונת של בעלי חיים משפיעה עליהם בכל הרבדים ומשמעותית מאוד להתפתחותם התקינה. כשבאים לבחור אוכל לחתולים, טוב לדעת שיש חברות שלא מפסיקות להתקדם ולהתחדש כדי למצוא את הנוסחה המתאימה ביותר לחתול שלכם. בחברת לה קט מחדשים את הפורמולות עוד משנות השבעים, דבר שמעניק לחברה זו יתרון גדול ועצום ונסיון רב בשנים. כשאתם יודעים שחברה מפתחת עבור החתול שלכם ללא הפסקה פורמולות, ומטרתה היא התקדמות והשתפרות- זו סיבה מספיק טובה להיות רגועים.

בשר לחתול מאושר

בשנים האחרונות המפעלים של החברה עברו למפעל אירופאי והחליטו לבצע שדרוג לפורמולות השונות- בשר כמרכיב ראשון במוצרי המזון לחתול. דבר זה חיוני לבריאותו והתפתחותו של החתול שלכם, וכשאתם יודעים שהמרכיב העיקרי הוא בשר אתם יכולים להיות בטוחים שמרכיבים אחרים שפחות נחוצים לו, נמצאים בתחתית הרשימה של המרכיבים. מעבר למרכיב התזונתי החשוב בבשר כמרכיב ראשון, איזה חתול לא יהנה ממוצר שעיקרו בשר? חתולים אוהבים בשר, ניזונים מבשר וכדאי לתת להם בשר- על זה אין ויכוח.

הבונוסים בלה קט

המוצרים המדוברים הם איכותיים ובעלי יתרונות רבים. למשל, המוצרים אינם מכילים צבעי מאכל- שבתוכם חומרים הפוגעים בבריאות. במוצרים תמצאו ויטמינים ומינרלים, חומצות שומן חיוניות. אם יש לכם חתול, בוודאי אתם יודעים שדרכי השתן של החתול מועדות לפורענות וצריך לשמור עליהן היטב- אז גם כאן בלה קט חשבו איך לסייע לחתול בכך והוסיפו מרכיב שיעזור לו לשמור על דרכי שתן בריאות יותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילומי ניו בורן באירוע ברית – יש חיה כזו
צילום ניובורן הוא דרך נפלאה ללכוד את הרגעים היקרים בימיו הראשונים של תינוק. כאשר מקיימים ברית, כדאי...
קרא עוד »
יונ 28, 2023
למה כדאי לראות נכס בפרויקט פארק בבלי?
הסיבה העיקרית שבגינה יהיה כדאי לכם לראות נכס בפרויקט פארק בבלי היא שמדובר בפרויקט מנצח. כזה שמביא עמו...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
אימון כושר קבוצתי
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר בוחרים לעסוק בספורט. אין ספור מחקרים שונים שנערכו בנושא, הוכיחו...
קרא עוד »
דצמ 27, 2020