נסעתם לאילת עם הילדים? איפה אפשר "להניח" את הילדים וללכת להירגע לבד

נסעתם לאילת עם הילדים? איפה אפשר "להניח" את הילדים וללכת להירגע לבד

הגיע חודש אוגוסט ואתם ההורים כבר לא יודעים כיצד אפשר להעסיק את ילדכם. הקייטנות כבר נגמרו והילדים משתעממים בבית. אז מה עושים? יוצאים לנפוש בעיר הכי אטרקטיבית בארץ – נוסעים לאילת! באילת תוכלו למצוא המון פעילויות כיפיות במיוחד שיתאימו לילדכם, וגם אתם תוכלו ליהנות מהם, והכל נמצא במרחק של שעה אחת טיסה. אם החלטתם לנסוע לשם ברכב, תוך ארבע שעות אתם מגיעים וגם יכולים לעשות עצירות התרעננות בדרך עם פיקניק או ביקור באחד מהפעילויות שיש באזור.

בוודאי אתם ההורים רוצים ליהנות מעט מקצת זמן איכות עם בן או בת הזוג, ולתת לילדים לבלות לבד כך שלכם יהיה מעט שקט. תוכלו לעשות זאת בקלות, ואפילו הילדים יודו לכם על כך, עם כל האטרקציות שניתן למצוא בתוך מתחם פאנטזי – אטרקציות באילת.

מתחם פאנטזי – אטרקציות באילת

  • משחקי מציאות מדומה – מתחם פאנטזי אטרקציות באילת מציע מגוון משחקי מולטימדיה מתקדמים להנאת הילדים, וגם מבוגרים. בין השאר ניתן למצוא משחקי מציאות מדומה בהם הילדים יוכלו לעבור הרפתקאות ולהרגיש בתוך המשחק.
  • קולנוע 7 מימדים – במתחם פאנטזי הילדים יוכלו להרגיש כמו בתוך סרט עם הקולנוע החושי שהמתחם מציע. כיסאות זזים, ריחות, עשן, ותחושות שונות הם רק חלק ממה שהילדים יחוו במהלך הסרט.
  • מבוכים – אטרקציה מיוחדת במיוחד שתוציא את ילדכם להרפתקה של ממש. ממש כמו אליס בארץ הפלאות, הילדים ייהנו ממבוך מפתיע ומאתגר עם המון הפתעות והנאה.
  • כדורגל – ילדכם מעריץ את מסי? חולם להיות כמו רונאלדו? אז הוא מוכרח לנסות את משחק השערים הוירטואלי שמתחם פאנטזי מציע. והפרסים? שווים במיוחד.

אטרקציות ומשחקים לכל גיל

ילדכם יוכלו לשחק במתחם המשחקים ולהעביר בו שעות רבות מבלי שאתם ההורים תצטרכו לדאוג יותר מדי.

מתחם פאנטזי אטרקציות באילת מותאם במיוחד לכל גיל ומציע גם אטרקציות בים המלח, כך שגם אתם ההורים תוכלו ליהנות ממגוון האטרקציות שהמקום מציע. מומלץ לצאת לפעילות משפחתית מגבשת עם משחק הלייזר טאג, בו תוכלו להתחלק לקבוצות ולהתחרות אחד בשני עם המון כיף וצחוק.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת ציוד טיפוס – איפה ניתן השירות?
טיפוס הוא פעילות הדורשת ציוד מיוחד לצורכי בטיחות והגנה. לא לכולם יש ציוד טיפוס, במיוחד למתחילים...
קרא עוד »
יונ 10, 2023
מקורות בנושא 'מהו אדם'? עדיאל זיוון פסיכולוג ומחנך
האדם ראשית לכל קיים, פוגש את עצמו, חורג אל העולם, ומגדיר את עצמו לאחר מכן... בתחילה אינו ולא כלום. הוא...
קרא עוד »
יול 20, 2021
שלוש דרכים לקבל רעיונות לברכה מוצלחת
אירועי חיים מתרגשים עלינו מסביב בכל יום שעובר. לאירועים החשובים באמת, אנו נדרשים להקדיש זמן ומשאבים...
קרא עוד »
יול 11, 2019