רוצה הגדלת חזה אך מפחדת מהצלקות? קראי את זה

רוצה הגדלת חזה אך מפחדת מהצלקות

החזה מסמל את הנשיות של כל אישה. לא מעט נשים חשות לא מספיק נשיות בשל חזה קטן מדי לטעמן. אותן נשים מסתובבות עם תחושה של חוסר אונים ולא פעם הדבר פוגע להן אף בביטחון העצמי ובדימוי העצמי שלהם. כיום, כל אישה אשר חשה כי החזה שלה קטן מדי והדבר פוגע באיכות חייה, בדימוי העצמי שלה ובביטחון העצמי שלה, יכולה לבחור בניתוח להגדלת חזה. בעוד שניתוח להגדלת חזה בעבר היה ניתוח מורכב מאוד שהיה מותיר צלקת, הרי שכיום ניתן לבצע את הניתוח המדובר מבלי שיהיה צורך להשאיר צלקת שתעיד על הניתוח שהאישה עברה.

מהו ניתוח הגדלת חזה ללא צלקת?

כאמור, גם בעבר נשים בחרו לבצע ניתוח הגדלת חזה ראו בקישור. אולם בעבר, ניתוח הגדלת חזה היה מותיר צלקת שכן, השתלת הסיליקון הייתה מתבצעת לאחר שהיה נעשה חתך במרכז החזה. כיום, ישנם מנתחים פלסטיים מומחים בתחום ניתוחי הגדלת חזה, אשר מציעים לכל אישה אפשרות להנות מחזה גדול יותר, מבלי שהדבר יבוא על חשבון צלקות ניכרות לעין. כיצד? באמצעות 2 שיטות? בשיטה הראשונה מילוי החזה מתבצע באמצעות חתך הנעשה מתחת לבית השחי באיזור נסתר ובמקרה השני על ידי הזרקה של חומר מילוי ללא צורך בחתך. בשני המקרים המדוברים האישה יכולה לקבל את מראה החזה שתמיד חלמה עליו, מבלי שהיא תצטרך להתפשר על צלקות אשר פוגעות באסתטיקה שלה.

חשוב מאוד לבחור עבור ביצוע ניתוח הגדלת חזה ללא צלקות את המנתח הפלסטי הטוב ביותר בתחום זה. שכן, על מנת שהתוצאה אכן תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ובכדי שהאישה לא תסבול מצלקות שיישארו לה לאחר הניתוח, יש לבחור מראש ברופא בעל ניסיון וידע בניתוחים הללו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צו ראשון: 5 טיפים חשובים לקראת יום ההתייצבות
תקופת השירות הצבאי היא אחת התקופות המשמעותיות ביותר בעבור כל נער ונערה שמסיימים את התיכון ומצטרפים...
קרא עוד »
נוב 04, 2020
דירות גן למכירה במודיעין
לגור במודיעין מחפשים מקום מדהים לגור בו בלי להתרחק מהמרכז? רוצים לחוות חוויה של עיר צעירה ושוקקת...
קרא עוד »
ינו 22, 2019
מי צריך אקססוריז לבית
תעשיית אביזרי הבית היא אחת התעשיות הגדולות בעולם. ישנם עסקים רבים שהוקמו במגזר זה, אשר הפכו את...
קרא עוד »
דצמ 31, 2022